  • 1. Data: 2003-02-23 17:38:58
    Temat: puste butelki :-)
    Od: "c42" <c...@k...pl>

    Wczoraj w sklepie (hipermarket) mialem male spiecie, chodzi o puste butelki
    po piwie ktore chcialem oddac a raczej wymienic na pelne co moim zdaniem
    powinno uproscic sprawe ale niestety nie wiedziec czemu sklep nie chcial
    odebrac ode mnie kilku butelek... rozmawialem dzisiaj ze znajomym na temat
    tego wydarzenia i wspomnial cos o nowo przyjetej ustawie ktora zobowiazuje
    wszystkie podmioty handlujace napojami szklanymi do przyjmowania bez
    zastrzezen pustych butelek... w samym sklepie potraktowana mnie niezbyt
    ciekawo a kiedy zazyczylem sobie rozmowe z kierownikiem powiedziano mi ze
    nikogo nie ma i jak mam problem to niech sprawe skieruje do powiatowego
    rzecznika praw konsumenta... czy moze ktos mi podeslac ta ustawe (jezeli
    faktycznie cos takiegu wyszlo) no i co sadzicie o tym wszystkim...

    pozdrawiam
    czarny