  • 1. Data: 2008-03-17 11:02:47
    Temat: przyjecie apelacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Oskarżonego uniewinnili, uzasadnienie wyroku jakieś chore - apelowałem.

    Przyszło zawiadomienie, że apelacja została przyjęta i przesłana do
    okręgowego.

    Tak z ciekawości: czy to tylko czcza formalność, czy może to oznacza, że
    apelację machnąłem w miarę sensowną? Pierwsza apelacja i nie mam wyczucia ;)

  • 2. Data: 2008-03-17 13:50:03
    Temat: Re: przyjecie apelacji
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    > Oskarżonego uniewinnili, uzasadnienie wyroku jakieś chore - apelowałem.

    A z jakiego art gość miał zarzut? Co nasmarował sąd uzasadniając
    uniewinnienie?

  • 3. Data: 2008-03-17 13:53:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:lmv1b5-9ik.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tak z ciekawości: czy to tylko czcza formalność, czy może to oznacza, że
    > apelację machnąłem w miarę sensowną? Pierwsza apelacja i nie mam wyczucia
    > ;)

    To raczej znaczy, ze nie walnoles takiego babola, ktory skutkowalby powaznym
    bledem formalnym, uniemozliwiajacym skutecznosc apelacji.
    (np. zignorowanie przymusu adwokackiego - ktorego w tym przypadku zapewne
    nei bylo)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2008-03-17 18:52:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > A z jakiego art gość miał zarzut?

    157par1

    > Co nasmarował sąd uzasadniając
    > uniewinnienie?

    Nawet nie pytaj, bo mnie szlag trafia że ktoś taki sędzią został...

  • 5. Data: 2008-03-18 07:41:44
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    wiadomości news:b6r2b5-7nl.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > 157par1

    > Nawet nie pytaj, bo mnie szlag trafia że ktoś taki sędzią został...

    zabawne ze gdy sprawa tyczy osob trzecich i np gwaltu to jestes za taka
    postawa sadow, a w toim wypadku piszesz ze twoje zeznania byly spojne
    logiczne i na tej podstawie powinienes wygrac.

    P.