  • Data: 2006-05-04 12:54:41
    Temat: przeniesienie praw własności z rodziców na dzieci ???
    Od: "kkk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    nie wiem czy to na tę grupę, ale ....chodzi mi o taką sprawę ...

    rodzice spisują testament a dokładnie chcą przenieść prawa własności
    z rodziców na dzieci do domku jednorodzinnego
    - jakie koszty z tym się wiążą?

    czy jest możliwość podważenia tego testamentu?
    kto mógłby go podważyć?

    czy jest możliwość podważenia aktu notarialnego?
    kto mógłby go podważyć?

    jakie są koszty związane z darowizną dzieciom domku jednorodzinnego?

    albo w jaki inny sposób można dokonać przeniesienia praw własności
    na podstawie umowy darowizny - jakie skutki sie z nią wiążą i ewentualne
    koszty ?

    proszę o poradę
    za wszelkie odpowiedzi dzięki
    pozdr.