    From: "Sarniak" <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przegapiłem termin napisania odwołania do pkp... co dalej?
    Date: 16 Nov 2006 05:00:45 -0800

    Może od początku... Jechałem sobie ze stacji Warszawa Włochy do
    Pruszkowa. Kontroler podszedł, dałem mu bilet i okazało się, że
    mam bilet Warszawa Ursus Pruszków. Ogółem ZAWSZE kupuję bilet
    miesięczny Pruszków - Włochy powrotny, który jest w tej samej
    cenie. Pani w okienku tym razem się pomyliła i dała mi zły.
    Powinienem to sprawdzić, ale Polak mądry po szkodzie. Dostałem
    wezwanie do zapłaty i zamierzałem napisać odwołanie. Sęk w tym,
    że na napisanie jest 7 dni. Kiedyś było 14 dni do zapłaty, 14 do
    napisania, teraz skrócili czas na napisanie podania i się naciąłem.
    Napiszę odwołanie tak czy owak, bo mimo tego, że wina leży także
    po mojej stronie (mogłem przeczytać ile dni na to mam), to faktem
    pozostaje, że już zapłaciłem równowartość biletu pruszków -
    warszawa włochy i nie poczuwam się do zapłacenia ponad 100 zł. Inan
    sprawa, gdybym biletu nie miał...

    14 dni nie minęło jeszcze, 7 już tak - czy odrzucą odwołanie dla
    zasady, czy da się jakoś uzasadnić przekroczenie terminu?

    pozdrawiam
    sarniak