  • 1. Data: 2009-06-15 14:03:39
    Temat: przedawnienie wierzytelnosci - operator tv-sat
    Od: Evka <e...@g...com>

    Witam, dostalam wezwanie "w imieniu... na rzecz..." od zewn. firmy
    windykacyjnej do zaplaty 260zl zaleglosci abonamentowych, z okresu
    miedzy 9 grudnia 2004 a styczniem 2006. Dotyczy to operatora cyfrowej
    telewizji satelitarnej. Czy to juz jest przedawnione?

  • 2. Data: 2009-06-15 14:10:23
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 15 Cze, 16:03, Evka <e...@g...com> wrote:
> [...]
    > miedzy 9 grudnia 2004 a styczniem 2006. Dotyczy to operatora cyfrowej
    > telewizji satelitarnej. Czy to juz jest przedawnione?

    Tak.

  • 3. Data: 2009-06-15 14:11:12
    Od: spp <s...@o...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Tak.

    Pod pewnymi warunkami. :)

    --
    spp

  • 4. Data: 2009-06-15 14:17:14
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 15 Cze, 16:11, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Pod pewnymi warunkami. :)
    >
    > --
    > spp

    Zakladam ze sa spelnione. Co w przypadku firmy windykacyjnej
    dysponujacej dlugiem sprzed 3 lat jest wiecej niz pewne.

  • 5. Data: 2009-06-15 14:18:05
    Od: Evka <e...@g...com>

    On 15 Cze, 16:11, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Pod pewnymi warunkami. :)

    A mozesz napisac cos wiecej?
    Narazie wiem, ze bieg przedawnienia przerywa uznanie dlugu i
    wniesienie sprawy. Sprawa dopiero strasza, nie byloz mej strony
    uznania dlugu. Narazie nie wiem jeszcze ktore rpzedawnienei dopasowac
    do tego. Czy to jest tak jak telekomunikacyjne czy inne.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-06-15 14:24:51
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Uzytkownik "Evka" <e...@g...com> napisal w wiadomosci
    j.googlegroups.com...

> [...]
    > uznania dlugu. Narazie nie wiem jeszcze ktore rpzedawnienei dopasowac
    > do tego. Czy to jest tak jak telekomunikacyjne czy inne.

    a jesli jest uznanie ( nawet domniemane) to tez trzy lata ale od uznania?

    E.

  • 7. Data: 2009-06-16 10:57:36
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

> [...]
    > miedzy 9 grudnia 2004 a styczniem 2006. Dotyczy to operatora cyfrowej
    > telewizji satelitarnej. Czy to juz jest przedawnione?

    Jesli miedzy 9 grudnia 2004 a styczniem 2006 korzystalas z uslug w/w firmy
    to wypadalo by zaplacic zaleglosci i miec spokój oraz swiadomosc uczciwosci.

    Grzesiex

  • 8. Data: 2009-06-16 19:36:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzesiex pisze:

    > Jesli miedzy 9 grudnia 2004 a styczniem 2006 korzystalas z uslug w/w firmy
    > to wypadalo by zaplacic zaleglosci i miec spokój oraz swiadomosc uczciwosci.

    Pierdu-pierdu...

    Weź pod uwagę, że po kilku latach mało kto ma pokwitowania.

    Zresztą wiadomo, jak działają takie firmy - w większości przypadków
    "wierzytelności" są sporne albo wręcz fikcyjne.

  • 9. Data: 2009-06-17 05:41:46
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > Pierdu-pierdu...
    >
    > Weź pod uwagę, że po kilku latach mało kto ma pokwitowania.

    To trzeba było płacić na bieżąco, jak się zamawia usługę to wypada za nią
    zapłacić.

    > Zresztą wiadomo, jak działają takie firmy - w większości przypadków
    > "wierzytelności" są sporne albo wręcz fikcyjne.

    tzna jak działają? Bo jeśli zaległości są fikcyjne to złożyć zawiadomienie o
    próbie wyłudzenia.

    Grzesiex

  • 10. Data: 2009-06-17 16:53:57
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 17 Cze, 07:41, "Grzesiex" <s...@g...pl> wrote:

    > To trzeba było płacić na bieżąco, jak się zamawia usługę to wypada za nią
    > zapłacić.

    Tylko, ze jak wywaliles pokwitowanie (a placiles na poczcie) to nawet
    tego, ze na biezaco placiles nie udowodnisz ;)

    Pozdrawiam
    Rafal