  • 1. Data: 2009-06-15 13:48:20
    Temat: Grożenie oddaniem sprawy
    Od: "Dawid Partyka" <d...@w...poczta.onet.pl>

    Witam. Otrzymałem telefon dzisiaj od pewnej osoby grożący mi iż jeżeli nie
    zaprzestane działania na szkodę innych firm (prawdodobnie chodzi o usługi
    informatyczne) to odda mnie na policje gospodarczą (rozmowę mam nagraną.
    Koleś dzwonił z nr zastrzeżonego (lecz po głosie na 100% wiem kto to jest).
    Co mogę z takim delikfentem zrobić (ostatnim razem też mi groził, obcinał
    kable z mojej sieci lecz nie udało się go za ręke łapnąć a świadek który to
    widział nie chce zeznawać). Mogę odać sprawę na policje iż koleś mnie
    próbuje zastraszyć??

  • 2. Data: 2009-06-15 14:14:35
    Temat: Re: Grożenie oddaniem sprawy
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 15 Cze, 15:48, "Dawid Partyka" <d...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > kable z mojej sieci lecz nie udało się go za ręke łapnąć a świadek który to
    > widział nie chce zeznawać). Mogę odać sprawę na policje iż koleś mnie

    Nie. To nie sa grozby karalne. Proponuje inaczej. Zachecic do zlozenia
    takiego zawiadomienia.

  • 3. Data: 2009-06-15 15:40:30
    Od: "Dawid Partyka" <d...@w...poczta.onet.pl>

    >Nie. To nie sa grozby karalne. Proponuje inaczej. Zachecic do zlozenia
    >takiego zawiadomienia.

    Czyli co mam mu utrudnic w jakis sposób zycie??

  • 4. Data: 2009-06-15 17:01:22
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 15 Cze, 17:40, "Dawid Partyka" <d...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Czyli co mam mu utrudnic w jakis sposób zycie??

    Nie. Masz mu ulatwic. Pwoiedz ze oczywiscie ze chcesz sie dobrowolnie
    poddac kontroli. Ale widzisz ze on sie chyba nie moze dodzwonic wiec
    ty zadzwoniles i przedstawiles sprawe. Wiec kontrola odwiedzi ciebie
    jak i jego.

  • 5. Data: 2009-06-15 17:13:17
    Temat: Re: Grozenie oddaniem sprawy
    Od: "Dawid Partyka" <d...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    >poddac kontroli. Ale widzisz ze on sie chyba nie moze dodzwonic wiec
    >ty zadzwoniles i przedstawiles sprawe. Wiec kontrola odwiedzi ciebie

    Mam isc z tym na policje?? Czy zadzwonic do osoby która mi grozi??

  • 6. Data: 2009-06-15 18:11:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dawid Partyka" <d...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h15jeu$kiq$1@news.onet.pl...
> [...]
    > łapnąć a świadek który to widział nie chce zeznawać). Mogę odać sprawę
    > na policje iż koleś mnie próbuje zastraszyć??

    A działasz na ich szkodę?

  • 7. Data: 2009-06-15 18:51:33
    Od: "Dawid Partyka" <d...@w...poczta.onet.pl>

    > A działasz na ich szkodę?

    nie nie działam niemam czasu na pierdoły. Koleś mnie już drazni - pierw
    klientom wciskał internet w pakiecie z telewizją (sharing cyfry plus) -
    dobrała się mu policja do dupy to teraz sobie wziol dofinansowenie z UP i
    otworzyl dzialnosc (ciekawe jak UP sie zapatruje do brania dofinansowania na
    rozpoczecie dzialnosci nielegalnie rozpoczetej (prowadzona przez 2 lata bez
    zgłoszenia - policja aktualnie toczy postepowanie wobec niego.

  • 8. Data: 2009-06-15 19:15:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dawid Partyka" <d...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h1657f$7ia$1@news.onet.pl...
    > nie nie działam niemam czasu na pierdoły. Koleś mnie już drazni - pierw
    > klientom wciskał internet w pakiecie z telewizją (sharing cyfry plus) -
    > dobrała się mu policja do dupy

    Zasadniczo dobrze. Rozumiem, że przestał uprawiać ów scharing.

> [...]
    > dofinansowania na rozpoczecie dzialnosci nielegalnie rozpoczetej
    > (prowadzona przez 2 lata bez zgłoszenia - policja aktualnie toczy

    Wydaje mi się, że zakazu żadnego nie ma.

    Natomiast nadal nijak nei potrafie zrozumieć jego telefonu do Ciebie.

  • 9. Data: 2009-06-15 19:54:11
    Od: "Dawid Partyka" <d...@w...poczta.onet.pl>

    > Wydaje mi się, że zakazu żadnego nie ma.
    >
    > Natomiast nadal nijak nei potrafie zrozumieć jego telefonu do Ciebie.

    osbiscie czemu domnie to też niewiem :) Wiem jedynie tyle że przed ludźmi
    opowiada że ja mu zakłucam sieć dlatego myśle że to on.

  • 10. Data: 2009-06-15 22:22:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dawid Partyka" <d...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h168ss$jdv$1@news.onet.pl...
    > osbiscie czemu domnie to też niewiem :) Wiem jedynie tyle że przed ludźmi
    > opowiada że ja mu zakłucam sieć dlatego myśle że to on.

    A zakłócasz? Bo może cały problem wynika z faktu, że on tak myśli, a nie
    potraficie sie dogadać.