  • 61. Data: 2007-03-16 12:28:00
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ete1u5$qde$1@news.onet.pl...

    > To po jaką cholerę zabierasz tu głos????

    A ty?

    > Ciesz się, że pozbyłaś się kłopotu i nie zawracaj gitary innym.

    O jakim pozbyciu klopotu mówisz. I o jakim 'kłopocie"? Chyba nie masz na
    mysli dziecka?:-)

    Angie

  • 62. Data: 2007-03-16 12:30:27
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > a czy w taki sposob to tylko spioszki mozna kuic i oszczedzic?

    Tylko, ze dyskusja jest o kosztach utrzymania [lub nie] 8mcznego dziecka,
    przypominam dla jasnosci:-) Nie zacznijmy bredzic o kupowaniu samochodów bo
    watek sie zrobi kosmiczny i o niczym

    Angie

  • 63. Data: 2007-03-16 12:31:17
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > nie widze roznicy w dzieciach wychowywanych na mleku matki i zamiennikach,
    > w ich zdrowiu, odpornosci, inteligencji i innych "parametrach" :)

    Ja tez nie wyobraz sobie, co nie zmienia faktu, ze jest tak jak napisalam

    Angie

  • 64. Data: 2007-03-16 12:34:41
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > Ty jakaś nie normalna jesteś. Feministka czy jak ?????
    > Zastanów się co ty piszesz????

    Naucz sie cytowac. I wyjasnij co ma feminizm do tego, bo chyba uzywasz słow,
    ktorych znacznia nie rozumiesz

    Angie

  • 65. Data: 2007-03-16 12:52:00
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Wiesz co? Dla mnie jesteś typem mojej na całe szczęście byłej, żony. Dla
    tego uważam tę dyskusję za bezcelową. Powinno się was - kobiety - przed
    wyjściem za mąż, chłostać publicznie. Tak ze trzy dni w centralnym punkcie
    miasta. Dopiero wtedy miało by to sens.
    Pa.

  • 66. Data: 2007-03-16 12:54:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ja tez nie wyobraz sobie, co nie zmienia faktu, ze jest tak jak
    > napisalam

    wiec skoro nie ma roznicy to po co podnosisz argument o karmieniu piersia?

  • 67. Data: 2007-03-16 12:56:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Litosci. Sadzisz, ze 250zl to zrodlo utrzymania mamusi?

    w tym wypadku nie, ale w przypadku 3000 kwoty o ktorej tu ktos pisal to
    juz napewno, watpie aby dziecko widziala ta kwote w calosci w postaci
    swoich ciuchow, zabawek, wyzywienia itp

  • 68. Data: 2007-03-16 13:00:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Tylko, ze dyskusja jest o kosztach utrzymania [lub nie] 8mcznego
    > dziecka, przypominam dla jasnosci:-) Nie zacznijmy bredzic o kupowaniu
    > samochodów bo watek sie zrobi kosmiczny i o niczym

    hmmm
    tak sie zaczynam zastanawiac czy aby napewno wiesz co piszesz i na co
    odpisujesz, jak pisalem o spioszka, wypalilas z 4 latkiem, jak napisalem
    ze nie tylko spioszki, ty wracasz do 8 miesiecznego dziecka

    reasumujac coby zakonczyc to bezsensowne bicie piany, 300 zeta ktore
    napisaleas bylo kwota duzo przesadzona za to co kupilas, a w kazdym razie
    napisalas ze kupilas, to wszystko nowe mozna kupic duzo taniej, gdzie
    szukac adresy podalem, zreszta kazdy uzytkownik netu powinien je znac, i
    mozna w ten sposo zaoszczedzic praktycznie na wszystkim, wystarczy sie
    odrobine wysilic

  • 69. Data: 2007-03-16 14:34:20
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > Dla tego uważam tę dyskusję za bezcelową.

    Szkoda, bo moze bys sie nauczyl zasad odpisywania na posty.:-))

    Angie

  • 70. Data: 2007-03-16 14:35:08
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > wiec skoro nie ma roznicy to po co podnosisz argument o karmieniu piersia?

    Bo jest jak napisalam. mleko matki jest niezaprzeczalnie najzdrowszym
    mlekiem dla dziecka. Koniec kropka

    Angie