  • 71. Data: 2007-03-16 14:46:11
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Angie napisał(a):
    > Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawa teza. Widziales na crash testach jak zachowuje sie cialo dziecka w
    > czasie stluczki?

    To jest jakiś wymóg poruszania się samochodem osobowym?

  • 72. Data: 2007-03-16 14:52:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Angie napisał(a):

    > Fotelik masz kupic aby twoje dziecko bezpiecznie podrozowalo. Gdziekolwiek.

    Podstawę prawną poproszę (na to, że to ojciec ma kupić, mimo że gorzej
    sytuowany).

    > Wiecej. Rzeczpospolita obliczyla kiedys ze wychowanie dziecka od zera do
    > studiow kosztyuje jakies 500tys. 250zl na dzieciaka wydaje ci sie duzo?

    To wychodzi jakieś 1,5-2 kPLN miesięcznie.

    Fascynujące - jak w takim razie wg. ciebie radzą sobie rodziny o niskich
    dochodach?

    [ciach]

    > Nie mam i nie dam

    Szczeniackie odzywki...

    > Nie dalem bo nie mialem. Ale nastaw sie ze twoje akcje spadna ponizej zera.
    > No i ze to zagranie na krotka mete - bo w koncu ktorys sedzia ci powie ze
    > trzeba bylo pomyslec o tym, ze nie stac cie na dziecko zanim je zrobiles.

    Taaak... "Mój brzuch - moja sprawa", ale jak przychodzi co do czego to
    "dawaj forsę na swoje dziecko"...

  • 73. Data: 2007-03-16 14:53:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    R De napisał(a):
    > To akurat coś innego. Nie musi wozić dziecka samochodem, a fotelik może
    > kupić sama. Co to, tatuś jest tylko od łożenia na dziecko? Gdzie jest
    > mamusia?

    U kosmetyczki albo na solarium ;->

  • 74. Data: 2007-03-16 14:56:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Onufry Zagłoba napisał(a):

    > Natomiast próba wzbudzenia przez Ciebie poczucia winy wśród męskiej części
    > jest raczej dolewaniem oliwy do flejma ;-) Z tego co widać piszą tu goście,
    > którzy mają takie boje za sobą i doskonale wiedzą, że nieraz alimenty są
    > formą kary i zemsty a nie rzeczywistą pomocą dla matki. Zatem twoje

    Uwaga formalna: alimenty są pomocą dla dziecka. Brutalnie mówiąc rodzic
    nie ma prawa wydać grosza z alimentów na siebie.

  • 75. Data: 2007-03-16 14:58:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Angie napisał(a):
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jak nauczycie sie karmic piersia to kto wie:))

    Witamy panią żyjącą w średniowieczu...

  • 76. Data: 2007-03-16 15:02:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Bo jest jak napisalam. mleko matki jest niezaprzeczalnie najzdrowszym
    > mlekiem dla dziecka. Koniec kropka

    a ja sie pytam i co z tego?
    samo zycie jest juz niezdrowe, oddychanie spalinami tak samo, uzywanie
    zamiennikoe krzywdy dziecku nie rozbi, nie wplywa zle na jego rozwoj czy
    odpornosc wiec argument bez zadnego znaczenia

  • 77. Data: 2007-03-16 15:34:58
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Ty mnie tego nie nauczysz, ale ja mógłbym wiele nauczyć Ciebie.

  • 78. Data: 2007-03-16 16:39:18
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > Ty mnie tego nie nauczysz, ale ja mógłbym wiele nauczyć Ciebie.

    Wlasnie widze, ze na wiedze jestes oporny jak malo kto:)

    Angie

  • 79. Data: 2007-03-16 16:39:55
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    wiadomości news:munqc4-beg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Witamy panią żyjącą w średniowieczu...

    Razem z ekspertami WHO i neonatologami:-)

    Angie

  • 80. Data: 2007-03-16 16:45:28
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    wiadomości news:qinqc4-beg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Podstawę prawną poproszę (na to, że to ojciec ma kupić, mimo że gorzej
    > sytuowany).

    Ale on nie nie twierdzil ze nie chce kupic bo jest gorzej sytuowany, ale
    dlatego, ze ona nie bedzie go uzywac do wozenia dziecka do niego:-)

    > Fascynujące - jak w takim razie wg. ciebie radzą sobie rodziny o niskich
    > dochodach?

    Szczerze mowiac nie wiem - bo ja samych oplat stalych mam 3tys na mc.

    > Szczeniackie odzywki...

    Ale rada dobra, czyz nie? skoro taki biedny to przeciez nie da nie?

    > Taaak... "Mój brzuch - moja sprawa", ale jak przychodzi co do czego to
    > "dawaj forsę na swoje dziecko"...

    Gdzie to doczytales?

    Angie