  • Data: 2010-02-01 12:31:15
    Temat: przebudowa drogi
    Od: Morian <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mieszkam w domu w mieście przy lokalnej drodze gminnej o małym ruchu.
    Wyjazd z posesji mam bezpośrednio na tą drogę (do tego wyjeżdzam
    zawsze tyłem).

    Dowiedziałem się, że w związku z budową mostu, droga ta zostanie
    przebudowana i będzie drogą wojewódzką szybkiego ruchu, być może nawet
    ekspresową (4 pasy).

    Czy jest to zgodne z prawem, że 20 metrów od domu utworzy się tak
    bardzo uciążliwą trasę? Oprócz mnie dookoła (osiedle) jest jeszcze
    kilkanaście innych domów bezpośrednio przy drodze, plus kilkadziesiąt
    położonych coraz dalej.

    Nikt nie jest zadowolony z takiego obrotu sprawy.

    Dodam, że wcześniej planowano wybudować 2 km dalej obwodnicę, niestety
    teraz brak na to pieniędzy.

    Czy coś można zrobić w takiej sprawie?