  • Data: 2003-03-07 11:47:18
    Temat: prosba o pomoc
    Od: "yanki" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mampewien problem z byla osoba od ktorej wynajmowalem lokal .Chodzi oto ze
    lokal byl wynajety na prowadzenie dzialalnosci gospodarczej i stal sie pech
    i pekla szyba wystawowa w umowie najmu bylo ze odpowiadamy za szkody
    powstale z naszej winy natomiast to stalo sie samoistnie i jest na to
    swiadek poza tym owo pekniecie jest z zwenatrz nie wewnatrz lokalu
    .Wlasciciel obciazyl mnie kosztami wymiany tej szyby ale sam jej do tej pory
    jeszcze nie wymienilcene sobie sam zaproponowal .Wiec mam pytanie czy ma
    prawo mnie za to obciazyc skoro pekniecie bylo samo istne prawdopodobnie
    jakies naprezenie i czy mial prawo poprac odemnie za to pieniadze
    ????.Pozdrawiam i prosze o pomoc

    Y...@w...pl