    From: "basti78" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z zakupem na allegro
    Date: Wed, 27 Aug 2008 20:12:56 +0200

    witam

    zakupiłem nową, oryginalną baterię do telefonu na allegro

    jako, ze nie podejrzewałem żadnej nieścisłości, niestety wyrzuciłem
    opakowanie oraz paragon...... w końcu to tylko bateria.....

    niestety przy pierwszym włożeniu ;) okazało się że bateria jest trafiona,
    zupełny szmelc.

    rozsądek wskazuje, ze 6 miesiecy gwarancji producenta mogę sobie w tym
    momencie wsadzic bardzo głęboko.........

    sprzedajacy odmowil wykonania dla mnie kopii paragonu, mimo iż sprawa jest
    sprzed kilku dni, z tego miesiaca, wiec na pewno nie dali wszystkiego do US

    ale czy sprzedającego mimo wszystko nie obowiązuje rękojmia? ten sie
    oczywiscie wypiera.

    nie wypiera sie faktu sprzedazy natomiast, aukcja iternetowa jednoznacznie
    okresla datę sprzedazy 2008-08-03

    czy to w swietle prawa nie jest wystarczający dowód sprzedazy? czy musi to
    byc magiczny świstek zwany paragonem?

    proszę o porade - bateria warta 100 wiec nie chce mi sie doginać po UOK, ale
    z drugiej strony nie chce za łatwo odpuścić jakiemuś cwaniakowi....

    dzieki

    Sebastian