eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z reklamacjąproblem z reklamacją
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "rev" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.konsumenci,pl.soc.prawo
    Subject: problem z reklamacją
    Date: Mon, 10 Oct 2005 09:15:54 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <did4fe$med$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: internet.euro-trade.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1128928558 22989 80.55.122.122 (10 Oct 2005 07:15:58
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Oct 2005 07:15:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.konsumenci:8748 pl.soc.prawo:333691
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, Bedzie troche długawo...

    Kupiłem sobie monitor do domu, prywatnie 3 lata temu, ktory sie zepsuł na
    szczescie jeszcze przed upływem gwarancji. Zgodnie z procedura wsłałem go
    wraz z pakietem dokumentów kurierem do serwisu. Okazało sie jednak ze
    monitor jest nienaprawialny, czesci oraz innych modeli do zwrotu - brak,
    spodziewałem sie wiec otrzymac od dystrybutora firmy AB (bo do niego trafił
    monitor z serwisu) zgodnie z regulaminem - nowy, model o podobnych
    parametrach lub zwrot pieniedzy.

    Ale dystrybutor pokpił sprawe, odczekałem przepisowe 14 dni (nawet
    roboczych) i zaczalem sie dopominac o swoje, najpierw długo nic, bałagan w
    AB nikt nic nie wie... wreszcie kontakt z kierowniczka serwisu i oczywiscie
    "bezzwłocznie" (kolejny tydzien) zaproponowano mi w zamian 2 modele nijak
    majace sie do parametrow ani wartosci mojego stego monitora (1000zł nowe w
    stosunku 2300zł, ktore zapłaciem za stary). Odmowiłem, zaproponowano mi
    zebym sobie wybrał taki ktory mnie satysfakacjonje jednak musiał on sie
    znalesc w ofercie AB, wybrałem - nie zaakceptowano tego... wreszcie
    wymusiłem (wszystko mailowo wiec mam na pismie cały przebieg kampanii :)
    zwrot pieniedzy... kazano mi sie skontaktowac ze sklepem gdzie zakupiłem
    towar, pech chciał ze sklep zlikwidowano... AB umyło wiec rece wracajac do
    pierwotnej propozycji tanich monitorów w zamian za mój... twierdzac ze nie
    oni mi sprzedali monitor i nie moga mi zan odac pieniedzy...

    Do dnia dzisiejszego ta sprawa sie ciagnie - 50 dni... AB idzie w zaparte...

    Prosze mi powiedziec po czyjej stonie jest prawo, moge domagac sie od AB
    pieniedzy, jesli nie w ramach gwarancji to np w ramach renkojmii za
    niedotrzymanie terminu naprawy, etc...

    Jesli to ma szanse na pozytywny koniec jestem w stanie nawet załozyc sprawe
    w sadzie, tylko własnie czy
    gra warta jest swieczki?

    --
    --------------------------
    POZDRAWIAM


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1