  • Data: 2005-10-10 08:18:57
    Temat: Re: problem z reklamacjš
    Od: Mark <d...@o...pl.NO-SPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Oct 2005 09:15:54 +0200, rev napisał(a):

    > AB nikt nic nie wie... wreszcie kontakt z kierowniczka serwisu i oczywiscie
    > "bezzwłocznie" (kolejny tydzien) zaproponowano mi w zamian 2 modele nijak
    > majace sie do parametrow ani wartosci mojego stego monitora (1000zł nowe w
    > stosunku 2300zł, ktore zapłaciem za stary).

    LCD czy CRT ?
    Chcialbym tu zauwazyc, ze przez 3 lata ceny zarowno kineskopowych, jaki i
    LCD *mocno* spadly. Zas w przypadku LCD 3 lata temu matryce w nich
    stosowane byly znacznie gorsze od obecnych.
    Osobscie nietrudno mi uwierzyc ze monitor o podobnych parametrach kosztuje
    polowe tego co 3 lata temu.Przykladem hocby moj wlasny Flatron LG - nastepca
    modelu ktory mam, kosztuje obecnie polowe tego co ja za niego placilem.
    Niecala polowe. A tez minelo 3 lata.

    --
    Mark
    GG:19902 www.wheeloftime.prv.pl