  • Data: 2005-10-10 15:14:02
    Temat: Re: problem z reklamacją
    Od: "rev" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro 3-latek w AB - to jakis CTX, Sony, czy cos ogolnie na Trynitronie?

    Tak oczywiscie ze na trynitronie... i zaufaj mi (nie wiem czy miałes
    przyjemnosc) ale
    nic produkcji Smsunga (miałem doczynienia z kilkoma '19) ani tymbardziej
    Iyamy (ktorej nikt nie poleca)
    do piet nie siega tej jakosci... to tanie biurowe monitory, tyle ze 19
    calowem, o stabilmym kolorze mozna zapomniec nie mowiąc juz o geometrii...

    jesli zaproponowano by mi nowego ctx'a, soniacza nawet bym nie pisnął,
    LaCie w Cortlndzie ma jeszcze dobre 19 CRT tyle ze to nie AB

    Co do faktury, ja jej wcale nie potrzebuje... wiem ze tak było by
    najprosciej AB
    rozliczyc ze mną te kase (za posrednictwem sklepu) ale to zdaje sie oni dali
    ciała wiec czemu ja mam kombinowac? kupiłem monitor z gwarancja "door to
    door" i nagle sie okazuje ze ogniwo w postaci slepu jest niezbedne... ale
    syf...

    > oczywiscie nalezy sie tylko upierac przy gwarancji
    > *producenta*,

    no teraz tez miałem niby super gwarancje producenta i jego super
    dystrybutora na PL
    ale jesli czegos nie produkują to i nie maja czesci zamiennych, nie maja
    czesci - nie naprawiają
    ale zawsze znajda jakis inny o "podobnych parametrach" :P

    ech... szkoda gadac,
    dzeki za opinię, uderze jeszcze do federacji konsumentów w krakowie, moze
    cos wymyslą...
    cholera jak to mozliwe ze nie mam monitora od 2 miesiecy a gwarantowi mogę
    skoczyc lub wziąc co
    daje...

    POZDRAWIAM