  • Data: 2004-03-15 15:58:31
    Temat: problem z natrętem
    Od: "izzzi" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mieszkam z facetem z którym mam dziecko , ale nie jestesmy juz razem..
    On teraz jakby jest ze swoja byłą dziewczyną, ona co prawda jest teraz poza
    krajem , ale przysyła mi dosyc nieprzyjemne maile...on raczej nie robi nic
    zeby przestała.
    Juz jakis czas temu zmieniałam z tego powodu adres skrzynki, ale to na dłuzsza
    mete niewiele dało( nie mam pojecia w jaki sposób zdobyła adres)
    Chciałabym sie dowiedziec czy moge w tej sprawie wniesc sprawe i czy cokolwiek
    w ten sposób wskóram ( te maile sa naprawde nieprzyjemne)

    prosze o radę

    pozdro

    izzzi