    From: "AnnaBlue" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z PZU
    Date: Sun, 10 Jul 2005 15:18:04 +0200

    Witam serdecznie, mam następujący problem:
    jakiś czas temu najechano na mnie na parkingu centrum handlowego. Okazało
    się, ze sprawca nie posiada ważnego przeglądu samochodu (tym samym dowód
    rejestracyjny jest nieważny) poza tym nie jest włascicielem samochodu oraz
    nie posiada waznego OC.
    Wezwałam Policję, spisaliśmy protokół szkody, zgłosiłam sprawę
    ubezpieczycielowi czyli PZU.
    No i wczoraj dostałam pismo, w którym uprzejmie mnie informują, że z powodu
    braku policy OC u sprawcy nie mam prawa naprawić auta na koszt sprawcy.
    Proponują naprawę w ramach mojego AC.
    Z pisma jasno wynika, ze to jedyny sposób.
    Czy tak jest w istocie?
    Kłopot w tym, ze to nie jedyne moje auto i zwyżka składki spowoduje całkiem
    spore problemy...
    Czy jedynym sposobem odzyskania pieniędzy jest pozew z powództwa cywilnego?

    proszę o rady, pozdrawiam, Anna
    --
    www.annablue.pl