  • Data: 2005-06-01 00:06:22
    Temat: problem panorama firm
    Od: lemurek <l...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem, zamowilem reklame w panoramie firm (eniro), przyszli do
    mnie przedstawiciele z oferta. zostala podpisana umowa, po czym po
    miesiacu odeslano mi list kontrolny, sprawdzajacy poprawnosc danych
    adresowych, ktore byly niemal w calosci bledne, a na umowie byly dobre.
    po dlugich wyjsnieniach mialy byc poprawione. nie bylo odpowiedzi, po
    czym postanowilem zrezygnowac z zamieszczenia reklamy. powiedziano mi ze
    nie moge tego zrobic po uplywie tak dlugiego czasu i musze zaplacic 100%
    ceny czyli ok 1600zl. to sa dwie linijki tekstu, kotry sie nie ukazal
    jeszcze. czy to az taka ciezka praca? nie moge tego odwolac w zaden
    sposob, a firma mnie wzywa do zaplaty i straszy windykacja. co radzicie
    w tej sprawie. czy moge sie jakos z tego wyplatac?
    pozdrawiam
    lemurek