    From: "Marcin P." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem obiegówki w "starej" pracy
    Date: Thu, 12 Jun 2008 08:25:20 +0200

    Witam

    Znajomy załatwił się "bez mydła", a raczej byli robota go chce załatwić.

    Przystąpiłdo pracy jako administrator, i na wstępie proszono
    go o podpisanie spisu inwentarza, jaki przejmuje. Ponieważ
    chodziło o czas, miał podpisać "z góry". Dyektor stweirdził,
    że niech się nie martwi, bo wszystko napewno jest w porządku.
    No i podpisał. Znajomek jest raczej solidny i zaczął wnikać.
    Okazało się, że brakuje kilku płytek, kilku starych kompuerów.
    Większość znalazł, ale cośtam zaginęło. Co ciekawe,
    to co zaginęło nie przedstawia samo w sobie żadnej wartości,
    natomiast żeby to kupić - trzeba zapłacić kilka tys. zł.

    Zgłosił to przełożonemu, a ten mówi, żeby się nie martwił
    i zapomniał o sprawie. No i zapomniał.

    Zmienil pracę, a odchodząć musiał swój inwentarz zdać.
    No i wyszły owe braki. Jeden upierdliwy człowiek (nie
    jego bezpośreni przełożony, ale ważna osoba w tamtej
    instytucji), z któym dodatkowo ów znajomek nie
    dogadywał się w pracy, zaczął egzekwować owe
    przedmioty, co więcej - zaczął nachodzić go w nowej pracy
    i grozić mu różnymi represjami, tym, że powiadomi o sprawie
    jego nowych przełożonych. Człowiek ów ma możliwości,
    by zatruć poważnie życie kumplowi - to wysoko postawiony
    mundurowy.

    Nie znam treści tego, co podpisał znajomy. Czy macie jakiś
    pomysł, jak ma się bronić mój kumpel? Ja mu poradziłem,
    żeby porozmawiał ze swoim bezpośrenim byłym przełożonym,
    wziął kopię tych dokumentów, które podpisywał.

    Nie wiem, czy ten były przełożony stanie teraz w jego obronie -
    to hermetyczna instytucja.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin