  • Data: 2003-09-16 15:04:29
    Temat: prawo spadkowe a mieszkanie lokatorskie
    Od: "As" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam pytanie moze ktos sie orientuje. Moi rodzice mieli mieszkanie lokatorskie
    nigdy nie wykupione na własność. Teraz po śmierci mojego ojca nastąpił
    problem podziału spadku i mam pytanie jak to jest wkładem spółdzielczym, jak
    się to wycenia, bo rozumiem ze mieszkanie lokatorskie jest nie dziedziczne,
    Ktos powiedział ze wkład spółdzielczy rowny jest 69% wartości wolnorynkowej
    mieszkania czyli ogromne pieniądze, ale czy to prawda?? jak mozna płacic
    spadkobiercy pieniądze z czegos czego sie tak naprawde nie ma i nie mozna
    odzyskac bo jest to wkład niezwracalny?? rozumiem ze np. mieszkanie mozna
    sprzedać i spłacić spadkobierce ale wkładu nie ma jak odzyskać...........
    może ktoś z was się orientuje jak to wygląda w rzeczywistości,,,, błagam o
    pomoc