  • Data: 2003-09-16 20:09:35
    Temat: Re: prawo spadkowe a mieszkanie lokatorskie
    Od: "Rumcajs" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    u znajomych to kierownictwo spoldzielni chcialo ich splawic z 50% i dopiero
    jak sie postawili to wyszlo 72% ale potrzebna jest wycena rzeczoznawcy i tu
    jest zgrzyt bo ten ze spoldzielni wycenil na 2200zl/m2 a wezwany przez nich
    rzeczoznawca zrzeszony na 2800zl/m2 i podobno nie powinno byc tak wielkiej
    roznicy - sprawa w toku wiec nie wiem co dalej
    pozdrawiam
    Użytkownik "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net> napisał w
    wiadomości
    t003.jasien.net...