  • 1. Data: 2007-07-29 20:01:53
    Temat: prawo pracy - regulamin wynagradzania
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.eu>

    witam
    Czy zmiana zakładowego regulaminu wynagradzania wymaga wypowiedzenia
    warunków płacy?
    I czy nie przyjecie takiej zmiany powoduje wypowiedzenie umowy o prace z
    winy pracodawcy, a co za tym idzie jest prawo do odprawy?

    mariusz

  • 2. Data: 2007-07-29 20:14:49
    Temat: Re: prawo pracy - regulamin wynagradzania
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mariusz pisze:

    > Czy zmiana zakładowego regulaminu wynagradzania wymaga wypowiedzenia
    > warunków płacy?

    O ile to zmiana na niekorzyść pracownika.

    > I czy nie przyjecie takiej zmiany powoduje wypowiedzenie umowy o prace z
    > winy pracodawcy, a co za tym idzie jest prawo do odprawy?

    Niekoniecznie.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-07-29 20:28:06
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.eu>

    tego jeszcze dokładnie nie wiem, bo oczywiscie firma zwleka z ujawnieniem
    nowego regulaminu- od 1 lipca wszedł nowy schemat organizacyjny i oprócz
    rozrysowania nowych komórek, to nikt do końca nie wie, co bedzie robił i za
    ile generalnie duzo ludzi odeszlo z firmy i trzeba przejąć ich obowiązki za
    jakąś symboliczna podwyżkę.

  • 4. Data: 2007-07-30 12:26:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8it8h$4f6$1@news.onet.pl mariusz
    <m...@p...onet.eu> pisze:

> [...]
    > za ile generalnie duzo ludzi odeszlo z firmy i trzeba przejąć ich
    > obowiązki za jakąś symboliczna podwyżkę.
    Więc nie jest to zmiana tylko regulaminu wynagradzania lecz zmiana warunków
    pracy i płacy wymagająca dokonania wypowiedzenia zmieniającego z wszystkimi
    tego konsekwencjami.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-07-30 16:08:04
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.eu>

    też bym tak chciał ale to chyba nie tak do końca:
    moje stanowisko pracy, zostało zakres obowiązków się nie zmienił, jedynie
    nazwa działu i kierownik

  • 6. Data: 2007-07-30 16:46:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8l2d0$7ot$1@news.onet.pl mariusz
    <m...@p...onet.eu> pisze:

    > też bym tak chciał ale to chyba nie tak do końca:
    > moje stanowisko pracy, zostało zakres obowiązków się nie zmienił, jedynie
    > nazwa działu i kierownik
    Zdecyduj się więc, co zeznajesz. Bo tu stoi, że "nikt do końca nie wie, co

  • 7. Data: 2007-07-30 20:15:49
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.eu>

> [...]
    > bedzie robił i za
    > ile generalnie duzo ludzi odeszlo z firmy i trzeba przejąć ich obowiązki

    ale dzisiaj dostałem angaż i oficjalnie zmienia się tylko schemat, a to że
    troche więcej będe miał roboty ale tego samogo rodzaju, to przecież "chce
    zapracować na premię" bo tą się otrzymuje za coś więcej niż swoje podstawowe
    obiązki

  • 8. Data: 2007-07-30 20:22:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8lgtn$kr3$1@news.onet.pl mariusz
    <m...@p...onet.eu> pisze:

    > ale dzisiaj dostałem angaż
    A co to jest (na gruncie prawa pracy)?

> [...]
    > że troche więcej będe miał roboty ale tego samogo rodzaju, to przecież
    > "chce zapracować na premię" bo tą się otrzymuje za coś więcej niż swoje
    Zatem o co właściwie ci chodzi? Zapracowuj sobie na premię i nie jęcz, nikt
    cię nie zmusza do dbania o twoje prawa.

    --
    Jotte