  • 1. Data: 2007-07-29 14:01:53
    Temat: Opłata na fundusz pracy - odsetki
    Od: ordi <o...@w...pl>

    Witam,
    kwotę 6.88 PLN na fundusz pracy wpłaciłem omyłkowo na konto ubezpieczeń
    społecznych 83101010230000261395100000. Co teraz muszę zrobić, jak
    obliczyć odsetki i na jakie konta wykonać przelewy.

    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2007-07-30 07:13:48
    Temat: Re: Opłata na fundusz pracy - odsetki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Jul 2007, ordi wrote:

> [...]
    > społecznych 83101010230000261395100000. Co teraz muszę zrobić, jak
    > obliczyć odsetki i na jakie konta wykonać przelewy.

    1. ZUS jako parapodatek kwalifikuje się na grupę .prawo.podatki
    2. wysmażyć pismo do ZUS o przeksięgowanie, z podaniem danych
    dotyczących owej błędnej wpłaty. Pismo z kopią i wziąć sobie
    autograf z odciskiem datownika na pamiątkę ;)

    pzdr, Gotfryd