  • 21. Data: 2006-03-26 14:24:11
    Temat: Re: prawo o ruchu drogowym a parking hipermarketu
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Leszek napisał(a):
    > Tak . Na drodze publicznej. Na parkingu mają moc. Nadał ją administrator.
    > Koniec;)

    Bądź łaskaw przeczytać uważnie art.1 PoRD. :->
    Organ zarządzający terenem nie będącym drogą publiczną nie ma prawa
    nadawania nowych znaczeń określonym ustawą znakom drogowym. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."

  • 22. Data: 2006-03-26 14:28:52
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Leszek napisał(a):
    > Właściciel parkingu ma prawo wprowadźić na administrowanym przez siebie
    > terenie nawet ruch lewostronny.
    Pod warunkiem, że nie są one w sprzeczności z istniejącym prawem.
    W szczególności tam, gdzie jest to konieczne dla uniknięcia zagrożenia
    bezpieczeństwa uczestników ruchu obowiązują przepisy ustawy PoRD.

  • 23. Data: 2006-03-27 19:38:59
    Od: barakuda <b...@o...pl>

    R2r napisał(a):
    > Pod warunkiem, że nie są one w sprzeczności z istniejącym prawem.
    > W szczególności tam, gdzie jest to konieczne dla uniknięcia zagrożenia
    > bezpieczeństwa uczestników ruchu obowiązują przepisy ustawy PoRD.

    Ta twoja pewność co do jasności zapisów ustawowych/Kodeks drogowy/
    gwałtownie maleje ,ponieważ dochodzą kolejne warunki

    barakuda

  • 24. Data: 2006-03-27 19:50:19
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    barakuda napisał(a):
    > Ta twoja pewność co do jasności zapisów ustawowych/Kodeks drogowy/
    > gwałtownie maleje ,ponieważ dochodzą kolejne warunki

    Nie wiem skąd u Ciebie taka opinia, ale to już Twój problem :-)

  • 25. Data: 2006-03-28 11:57:58
    Od: Marika<M...@i...pl>

    To czy może ktoś ze 100% procentową pewnością powiedzieć jakie zasady
    obowiązują na terenie parkingu Galerii Moktów. Przy wjeździe i wyjeździe
    rozumiem- oczywiste. Ale w środku- zmienili malowanki, teraz osoba zjeżdzająca z
    pochylni ma pierwszeństwo,ale i tak wszyscy ładują się w mój prawy bok nie
    ustepując mi piwrszeństwa

    -> http://usenet.pomocprawna.info