  • Data: 2005-05-05 07:11:10
    Temat: prawo do pliku
    Od: "Komi" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy arkusz kalkulacyjny, który pracownik stworzył w trakcie trwania stosunku
    pracy, a który to arkusz był i jest wykorzystywany jako pomoc przy pracy (dla
    tego pracownika jak i dla innych pracowników) z chwilą odejścia pracownika z
    firmy (za porozumieniem stron) staje się własnością:
    a) pracodawcy
    b) był i jest własnością pracownika, a pracodawca nie może z niego korzystać,
    chyba, że za zgodą byłego pracownika (zgodą na piśmię lub zgodą dorozumianą)

    rozwiejcie moje wątpliwości, bo ja skłaniam się ku opcji B.

    pzdr
    Komi