  • 1. Data: 2005-05-05 07:11:10
    Temat: prawo do pliku
    Od: "Komi" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Czy arkusz kalkulacyjny, który pracownik stworzył w trakcie trwania stosunku
    pracy, a który to arkusz był i jest wykorzystywany jako pomoc przy pracy (dla
    tego pracownika jak i dla innych pracowników) z chwilą odejścia pracownika z
    firmy (za porozumieniem stron) staje się własnością:
    a) pracodawcy
    b) był i jest własnością pracownika, a pracodawca nie może z niego korzystać,
    chyba, że za zgodą byłego pracownika (zgodą na piśmię lub zgodą dorozumianą)

    rozwiejcie moje wątpliwości, bo ja skłaniam się ku opcji B.

    pzdr
    Komi

  • 2. Data: 2005-05-05 09:26:28
    Temat: Re: prawo do pliku
    Od: "pifpaf" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Komi" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dorozumianą)
    >
    > rozwiejcie moje wątpliwości, bo ja skłaniam się ku opcji B.

    Wiele razy mialem taka sytuacje kiedy zwalnailem sie z pracy lub mnie
    zwalniali :)

    Jezeli stworzyl go w czasie pracy i w ramach obowiazkow to nalezy do firmy
    dla ktorej pracowal. Jesli zrobil go w domu i to nie byj jego obowiazek to
    to jest jego arkusz i firma bez jego wiedzy nie moze go wykorzystywac.

  • 3. Data: 2005-05-05 13:17:04
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Komi wrote:
    > a) pracodawcy