  • Data: 2009-12-07 08:29:34
    Temat: prawo do odmowy wszczecia postepowania
    Od: "Fir" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na czym polega prawo do odmowy wszczecia postepowania - chyba musi
    byc jakies okreslone (nie jest to wszechmoc prokuratury) i prokuratura
    powinna je spelniac by moc odmowic wszczecia postepowania.
    Pisalem kiedys juz o swoim wypadku - niejacy orzecznicy psychiatrzy
    wlepili mi (wyssane oczywiscie z kolka - falszywe) orzeczenie i
    zaetykietowali jako potencjalnego przestepce. Zlozylem doniesienie
    do prokuratury a ta odrzucila je twierdzac ze orzeczenie jest wg
    nich "jasne" ze jest "pelne" i "niesprzeczne" zupelnie nie martwiac sie
    niejako tym ze jest fałszywe - co stanowi tresc przestepstwa - nie moga
    napisac ze jest prawdziwe wiec napisali ze jest pelne jasne i niesprzeczne
    (co do pelnosci tego orzeczenia to w sensie dowodu na to co ono orzeka
    wynosi te pełnosc dokladnie zero - nie moze tez byc niesprzeczne bo
    wogole niezawiera elementow jakiegokolwiek rozumowania czy ozasadnienia -
    czysty fałszywy wpis) Wsciekłem sie - bo uwazam ze niemoze tak byc bo jest
    to jawne pogwalcenie mojego prawa do obrony - przestepstwo jest totalnie
    ewidentne - jedynym co mz pozwoliloby prokuraturze je oddalic musialby byc
    fakt tego ze go nie ma.

    fir