  • Data: 2009-12-09 09:38:43
    Temat: Re: prawo do odmowy wszczecia postepowania
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > dostajesz wpis 'potencjalnie niebezpieczny' i ladujesz
    > zdrowy i niewinny w szpitalu

    sadzia oddalil wniosek prokuratury o zeslanie mnie ni z glupia frant
    do tego szpitala - wiec mi to w tej chwili bezposrednio nie grozi
    - ale heca jest uwazam dosyc przerazajaca : orzecznicy moga wysmazyc
    bzdure, prokurator pisze wniosek, niech no sedzia sie przychyli i
    kompletnie zaskoczony ziomek laduje zdrowy w szpitalu psychiatrycznym
    - nikomu nie trzeba zadnego dowodu ze zrobilo sie cos zlego ani
    nie ma mozliwosci udowodnienia ze nie jest sie chorym psychicznie i
    bah - siedzisz w szpitalu i powtarzasz wszystkim ze nic ci nie jest :-/
    Zgroza