  • Data: 2009-12-09 08:37:14
    Temat: Re: prawo do odmowy wszczecia postepowania
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Fir" <p...@p...onet.pl> wrote
    > .pl...
    >
    > Polega na tym, ze kiedy z dostarczonych danych nie wynika dostatecznie
    > podejrzenie przestępstwa, brak jego ustawowych znamion lub nie podlega
    > karaniu, odmawia się wszczęcia.

    Jest pytanie co to znaczy 'nie wynika dostatecznie podejrzeniu
    przestepstwa'

    Ja WIEM ze opinia jaka mi wystawili psychiatrzy jest
    totalnie z kołka wyssana ('schizofrenia paranoidalna na podlozu
    hipohondrycznym' - defakto nie ma w tym orzeczeniu zadnych realnych
    dowodow czy podstaw ani zadnego uzasadnienia - wiec gdyby nad tym sie
    pochylic i to zbadac to by wyszlo jako falsz)

    Postrzegam to jako przestepstwo bo na tej podstawie mozna wsadzic
    w zasadzie kazdego przymusem do szpitala na dowolnie dlugi czas -
    nawet w obliczu absurdu

    > Może zacznij od postępowania uchylającego błędną wg Ciebie diagnozę,
    > orzeczenie, czy co tam to było.Co to znaczy zaetykietowali jako przestępce,
    > co to ma wspólnego z diagnozą i orzeczeniem?

    Na koncu orzeczenia napisano (tez zero uzasadnienia) ze jestem ewentualnie
    niebezpieczny i zaleca sie 'przymusowa internacje' Innymi slowy dostajesz
    wpis 'schizofrenia paranoidalna' jawny absurd i brak podstaw nikomu nie
    przeszkadza dostajesz wpis 'potencjalnie niebezpieczny' i ladujesz
    zdrowy i niewinny w szpitalu - napisalem oswiadczenia do sadu i sedzia
    odrzucil wniosek, ale to orzeczenie nademna wisi - podalem do prokuratury
    jako przestepstwo orzecznikow ale prokurator odrzucila - teraz napisalem
    odwolanie i czekam

    Na czym polega takie postepowanie uchylajace mozesz powiedziec pare slow?

    dzieki
    fir