  • 1. Data: 2007-12-13 15:24:18
    Temat: Banki, naliczanie odsetek od kredytow, po smierci
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org>

    Czy banki maja prawo doliczac odsetki od kredytow po smierci kredytobiorcy,
    a do momentu przejecia spadku przez spadkobiorce ?
    Wydaje mi sie, ze w okresie od smierci do przejecia spadku taki proceder nie
    powinien miec miejsca.

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    Klub Thundercata: http://www.motocykl.org/thundercat

  • 2. Data: 2007-12-13 15:29:39
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Mr.Jack pisze:
> [...]
    > a do momentu przejecia spadku przez spadkobiorce ?
    > Wydaje mi sie, ze w okresie od smierci do przejecia spadku taki proceder nie

    dlaczego nie?

    KG

  • 3. Data: 2007-12-13 19:47:15
    Od: "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > dlaczego nie?

    Z jednej strony - no właśnie, dlaczego nie?
    Ale z kolei - kto jest drugą stroną umowy, na podstawie której odsetki karne
    są naliczane?

    Pozdr.!
    (D)

  • 4. Data: 2007-12-13 20:20:51
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Z jednej strony - no właśnie, dlaczego nie?
    > Ale z kolei - kto jest drugą stroną umowy, na podstawie której odsetki
    > karne są naliczane?

    Spadkobiercy. Stają się nimi w chwili śmierci.

  • 5. Data: 2007-12-13 20:25:57
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Spadkobiercy. Staj? się nimi w chwili ?mierci.

    Nieprawda.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 6. Data: 2007-12-13 20:30:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl> napisał w wiadomości

    > Z jednej strony - no właśnie, dlaczego nie?
    > Ale z kolei - kto jest drugą stroną umowy, na podstawie której odsetki
    > karne są naliczane?

    Spadkobiercy.

  • 7. Data: 2007-12-14 04:09:20
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    KsZZysiek pisze:

    > Nieprawda.

    sprawdź

    KG

  • 8. Data: 2007-12-14 12:59:22
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org>

    kam wrote:

    > sprawdź

    Dopoki nie przyjme spadku nie jestem odpowiedzialny za to co sie z nim
    dzieje...

  • 9. Data: 2007-12-15 03:36:50
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Mr.Jack pisze:
    > Dopoki nie przyjme spadku nie jestem odpowiedzialny za to co sie z nim
    > dzieje...

    ale jak już przyjmiesz, to spadek nabywasz z chwilą śmierci spadkodawcy

    KG