    From: "Joanna" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo autorskie a zdjecia znaczkow pocztowych
    Date: Fri, 8 Nov 2002 16:08:30 +0100

    Witam!

    Moze po takim sformulowaniu pytania ktos mi odpowie.

    Chodzi o to na jakiej zasadzie mozna publikowac obrazki znaczkow pocztowych
    i kart telefonicznych (takze banknotow i monet). Posiadam oryginal, skanuje
    go i publikuje (w czasopismie czy na stronie). Publikuje jako obrazek karty
    czy znaczka - w calosci. Na zdjeciu jest calosc, nie fragment.
    Nie publikuje tego jako zdjecie czegos tam (tego co jest akurat na znaczku)
    tylko jako ten konkretny znaczek czy ta konkretna karte. Podaje kraj wydania
    (czyli wiadomo, ze wydala to telekomunikacja czy poczta tego panstwa).

    Odpowiedz na to pytanie jest dla mnie dosc wazna...

    Pozdrawiam,
    Joanna