    From: "szysus" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo autorskie
    Date: Sun, 17 Mar 2002 13:01:44 +0100

    Pracuje w firmie na umowe o dzieło.Wykonuje dla niej szereg projektów
    informatycznych i internetowych.
    Co miesiac dostaje jakies tam wynagrodzenie z róznych tyułów, lecz rzadko z
    okazji wykonywanej przeze mnie pracy.
    Kto jest włascicielem praw autorskich i majątkowych do wykonanych przeze
    mnie oprogramowan? Bo z mojej wiedzy wynika iz jestem to ja. Firma posiada
    jedynie licencje (domyslna- nie było spisanej umowy) na te oprogranmowania,
    jednak tylko na własny uzytek. Czy tak?
    Chyba bez prawnie odsprzedaje to osoba trzecim??
    Zwłaszcza ze bierze za to duze pieniadze..
    Dzieki za pomoc