  • 31. Data: 2010-07-01 13:38:16
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0hpgm$ho8$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Normalnie zaprosiłbym Cię na wybory, ale w sumie sam nie idę - po co
    > wybierać spośród dwóch socjalistów.
    No proszę.
    Wygląda na to, że wspólnie nie pójdziemy, tylko z różnych powodów (choć ja
    jednak znacznie mądrzejszych).

    > Mam nadzieję
    Jest takie przysłowie mówiące czyją matką jest nadzieja.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2010-07-01 13:44:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0hsiq$kro$1@portraits.wsisiz.edu.pl Michał Gut
    <m...@w...pl> pisze:

    > demokracja to wladza motlochu....niestety nikt nic lepszego dotad nie
    > wymyslil
    Co nie znaczy, że nie można tego ulepszyć.
    Ale to i tak nieprawda. Demokracja to władza tych, co najlepiej motłochem
    umieją manipulować.
    To także da się ulepszyć.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2010-07-01 13:45:17
    Od: Agent0700 <a...@g...pl>

    Studia nie są obowiązkowe a jeszcze trochę i mało kto nie będzie miał
    "wyższego" :-)

    Więc co mówić o podstawówce?

  • 34. Data: 2010-07-01 13:50:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0i65b$fb8$2@inews.gazeta.pl Agent0700
    <a...@g...pl> pisze:

    > Studia nie są obowiązkowe a jeszcze trochę i mało kto nie będzie miał
    > "wyższego" :-)
    W dodatku takiego, co to byle baranowi pozwala pisać "pokaRZe".

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2010-07-01 14:03:57
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    a ja mowilem ze to plan idealny?:) nie do realizacji. falszerstwom mozna
    zaradzic:) odpowiednia penalizacja czynu i po temacie:)

    demokracja jest jaska jest - nie mamy nic lepszego do wyboru

  • 36. Data: 2010-07-01 14:44:46
    Od: "JeSt" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości grup
    > ale przecież jestesmy w tej ... Unii
    > i tam są chyba lepsze prawa
    > czy nikt nie odważył się zaskarżyć tego ZUSu?
    > czy nie mam żadnych szans i praw?
    > przecież żyjemy podobno w cywilizowanym kraju , w Europie :)

    Co ma do ubezpieczeń zdrowotnych ZUS po za usługą zbierania kasy?
    Jaka wiedza taka świadomość.

  • 37. Data: 2010-07-01 14:51:06
    Od: "JeSt" <o...@w...pl>

    grup dyskusyjnych:i0i5o8$62m$...@n...dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:i0hsch$r7e$1@news.onet.pl Liwiusz
    > <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
    >

    > Nie szkodzi. Ja też jestem za zniesieniem obowiązku ZUS.
    > Tylko jak i z czego zrealizować zobowiązania wobec dotychczasowych
    > ograbionych?
    Też bym był jakbyś wskazał jakiś rozsądny sposób "odłożenia" sobie na wysoką
    emeryturę
    podał przez ile lat miałbym oszczędzać i jakie byłyby to kwoty aby mieć np.
    świadczenie
    miesięczne w nie wygórowanej kwocie 2 000 euro przez powiedzmy 20 lat.

  • 38. Data: 2010-07-01 14:52:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c2ca9d9$0$17087$65785112@news.neostrada.pl JeSt
    <o...@w...pl> pisze:

    > Co ma do ubezpieczeń zdrowotnych ZUS po za usługą zbierania kasy?
    > Jaka wiedza taka świadomość.
    Pewnie. Dlatego niektórzy mają wiedzę i świadomość, że "poza" pisze się
    razem, zaś matoły tej wiedzy ani świadomości nie mają.

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2010-07-01 14:59:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c2cab55$0$17085$65785112@news.neostrada.pl JeSt
    <o...@w...pl> pisze:

    > Też bym był jakbyś wskazał jakiś rozsądny sposób "odłożenia" sobie na
    > wysoką emeryturę
    Po prostu trzeba zrobić majątek.
    Jak na przykład Doda albo Muchanna czy inna Rusin.

    > podał przez ile lat miałbym oszczędzać i jakie byłyby to kwoty aby mieć
    > np. świadczenie
    > miesięczne w nie wygórowanej kwocie 2 000 euro przez powiedzmy 20 lat.
    Niestety jestem niewystarczająco lotny aby postulowany przez ciebie cud
    wymyślić.
    Jesteś bowiem - czy chcesz czy nie - obciążony systemem solidaryzmu
    społecznego, z którego nie widać wyjścia.

    BTW - "niewygórowanej" pisze się razem.

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2010-07-01 15:07:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > a jak taki bez oc przywali, to co dalej?

    To samo jak mi w moim BMW uszkodzi piłką zderzak za 15 000zł
    dzieciak, którego rodzice o czymś takim jak OC nie słyszeli.

    Czyli: albo podejmuję ryzyko, że przywali we mnie menel (i płacę ze
    swoich), albo ubezpieczam AC, albo nie kupuje tak drogiego samochodu.

    > tak, z biedy, z powodu ostatniego krachu swiatowego, ktory w stanach
    > odbil sie mocniej niz u nas, poszperaj po necie, to sam sie dokopiesz

    Ale pisałeś, że on to seryjnie robił, czyli co? Poza tym czy z faktu,
    że jakiś emeryt (czy nawet 100 emerytów w kraju) napadło na banki,
    oznacza że państwo ma "napadać" na Bogu ducha winnych obywateli,
    zabierać im pieniądze i dawać tym emerytom?

    --
    Liwiusz