eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa konsumentaprawa konsumenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!feed.news
    .interia.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news
    .tpi.pl!not-for-mail
    From: "tata" <w...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawa konsumenta
    Date: Sat, 19 Jul 2003 15:56:38 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 9
    Message-ID: <bfbin6$dkg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa173.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1058623014 13968 213.76.60.173 (19 Jul 2003 13:56:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Jul 2003 13:56:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2727.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:155935
    [ ukryj nagłówki ]

    Oddałam aparat do naprawy bo sam przewijał film. Pani przyjmująca go w
    sklepie wypełniłam przyjęcie zlecenia (jaki, jakie uszkodzenie, kto
    zgłasza). Oddając aparat nie był uszkodzony mechanicznie i był na gwarancji.
    Teraz dostaję odp., że aparat ma uszkodzenie mechaniczne i sama mam za jego
    naprawę zapłacić.
    Co robić ??



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1