  • 1. Data: 2003-07-19 13:56:38
    Temat: prawa konsumenta
    Od: "tata" <w...@x...wp.pl>

    Oddałam aparat do naprawy bo sam przewijał film. Pani przyjmująca go w
    sklepie wypełniłam przyjęcie zlecenia (jaki, jakie uszkodzenie, kto
    zgłasza). Oddając aparat nie był uszkodzony mechanicznie i był na gwarancji.
    Teraz dostaję odp., że aparat ma uszkodzenie mechaniczne i sama mam za jego
    naprawę zapłacić.
    Co robić ??

  • 2. Data: 2003-07-19 14:05:18
    Temat: Re: prawa konsumenta
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bfbin6$dkg$1@atlantis.news.tpi.pl>, tata wrote:
> [...]
    > Teraz dostaję odp., że aparat ma uszkodzenie mechaniczne i sama mam za jego

    Jakie konkretnie uszkodzenia mechaniczne? Obudowy?

    --
    Marcin