  • Data: 2004-01-23 22:12:32
    Temat: praca o konkurencji po rozwiazaniu umowy o prace
    Od: "Robert P." <z...@p...xonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktos moglby poinformowac jak w praktyce przebiega realizacja zapisu w
    Kodeksie Pracy, ze jesli byly pracodawca bedzie przez rok wyplacac 25%
    wynagrodzenia, to nie wolno mi pracowac w firmie konkurencyjnej. Konkretnie
    czy mam obowiazek poinformowac pracodawce skladajac wypowiedzenie, ze
    zamierzam pracowac u konkurencji i czekac na decyzje, czy skladam
    wypowiedzenie nie informujac o niczym i jesli pracodawca z wlasnej
    inicjatywy nie oferuje
    tych 25% moge przyjac, ze nie ma nic przeciwko temu co dalej bede robil i
    dla jakiej firmy.

    Robert