  • Data: 2003-07-06 19:06:51
    Temat: pozwac do sadu... sedziego
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam teoretyczne pytanie: czy w przypadku kiedy sedzia orzeka (w moim
    mniemaniu) nieslusznie o mojej winie w wyniku czego np. trafiam do wiezienia
    albo narazony jestem na straty finansowe a wszystkie przeslanki jakie sie
    pojawialy w czasie procesu swiadczyly o mojej niewinnosci (plus
    niedopuszczone do materialu dowodowego ekspertyzy) - to czy w takim
    przypadku moge pozwac takiego sedziego lub caly sklad sediowski, z powodztwa
    cywilnego, o odszkodowanie - jesli w koncu (np. po kilku apelacjach inny
    sklad sedziowski orzekl o mojej niewinnosci) ?
    pzdr.

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/