  • Data: 2004-05-15 12:56:18
    Temat: pozew i NASK
    Od: "Marcin" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otrzymalem pozew sadowy, w ktorym, NASK dopomina sie platnosci za faktury. I
    nie byloby w tym nic niezwyklego. Jego prawo.
    Tyle, ze:

    - faktury sa np. z 2000 i 2001 roku. Czy to sie juz aby nie przedawnilo ? I
    ja powinienem liczyc okresy przedawnienia? Od terminu platnosci faktury do
    .... daty pozwu ? wezwania do zaplaty ?

    - regularnie oplacana byla inna domena, ktora zostala mi zabrana. Po prostu
    byla i nagle sprzedana ja komus innemu. Wydaje mi sie, ze skoro juz wymagaja
    gotowki to moze by to chociaz potracili. W koncu ograbili mnie z czegos co
    bylo regularnie oplacane

    - problem polega na tym, ze od ponad 1,5 roku jestem bezrobotnym bez prawa
    do zasilku. I niestety szanse, ze zaplace sa zadne - bo niby z czego. W
    takim razie przy zalozeniu, ze sad zasadzi naleznosc i przyjdzie komornik to
    jak to sie skonczy ? Posadza mnie do wiezienia ? Nieco mnie to przeraza
    przyznam. Kwota to 1300 zl.

    gustaw