  • 21. Data: 2003-12-26 20:26:40
    Temat: Re: powazna sprawa - p2p i interwencja z Paramount - co zrobic ?
    Od: futszaK <m...@r...pl>

    On Fri, 26 Dec 2003 19:20:39 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Przedstawicielem tej wytwórni na terytorium Polski jest ZPAV. A w ZPAV-ie
    >raczej kłopotu ze złożeniem zawiadomienia o przestępstwie nie będą mieli.

    ależ proszę bardzo, dlatego cukierkowy mail "my z całego serca
    pomożemy, udostepnimy i tak dalej" i niech se robią co chcą. w koncu
    provider to tylko pośrednik

    futszaK
    598339018 601061867
    Misja Grupy TP mówi o codziennym zdobywaniu klientów od nowa
    (C)Marek Józefiak w wywiadzie dla iTePe

  • 22. Data: 2003-12-27 18:19:12
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Robert Tomasik w wiadomości <bsi424$edh$3@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > A to faktycznie może być prawda. Dla tego ja bym po prostu nie odpowiadał,
    > a nie drażnił rekina.

    A jeśli wystąpią o ekstradycję albo wyślą komando, które porwie Bogu
    ducha winnego miłośnika kinematografii cyfrowej?

    --
    Olgierd
    "W odniesieniu do społeczeństwa wolnych ludzi pojęcie sprawiedliwości

  • 23. Data: 2003-12-27 21:06:58
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Olgierd wrote:

    > A jeśli wystąpią o ekstradycję albo wyślą komando, które porwie Bogu
    > ducha winnego miłośnika kinematografii cyfrowej?

    A jesli sie okaze, ze to nie zadna wytwornia napisala maila tylko jakis gnoj
    sobie jaja robi? :)

  • 24. Data: 2003-12-27 22:54:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości

    > A jesli sie okaze, ze to nie zadna wytwornia napisala maila tylko jakis
    gnoj
    > sobie jaja robi? :)

    Tak, czy inaczej wykopać transzei nie zaszkodzi. No i jakiś dobrze
    wstrzelany karabin maszynowy na zakrytym stanowisku ogniowym. Pole
    minowe - tak koniecznie pole minowe przeciwpiechotne i przeciwpancerne,
    ale wówczas do dobicia ichniejszych czołgów potrzebny RGPPanc. Co by tu
    jeszcze? No i drużynę komandosów trzeba nająć, bo ktoś te wszystkie
    gadżety musi umieć obsłużyć. A jak się okaże, że to dowcip, to zawsze
    będzie korzyść, bo złodziej nie podejdzie.

  • 25. Data: 2003-12-28 00:25:14
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Moim zdaniem średnio. Tak to czytam i chciałbym zauważyć, że
    > kierujecie facetem prosto na minę. Tamci nie mieli obowiązku
    > w ogóle do niego pisać tylko mogli od razu złożyć doniesienie
    > o naruszenie praw autorskich. Z jakiś tam powodów postanowili
    > jednak próbować się dogadać po dobroci.

    Bzdura. Na moje oko dostał list od jakiegoś automatu i tyle.

    > Jak chłopak skorzysta z Waszych rad i zacznie z nimi wojnę,

    Jaką wojnę?

    > to w konsekwencji tamci się nieco zdenerwują.

    Mogą nawet dostać apopleksji - takie żądania są absolutnie bezprawne.

    Ostatnio nawet w USA tzw. wymiar sprawiedliwości nieco oprzytomniał:
    http://mp3.wp.pl/p/informacje/njus/221043.html

    > Dostanie po głowie w pierwszej kolejności oczywiście klient
    > pytającego (ten co ściągał), a następnie z rozpędu niejako
    > rykoszetem i nasz pytający, bo jak się klienci jego dowiedzą,
    > że wiedział i zamiast sprawę załagodzić po ludzku to sprowadził

    Załagodzić??? Żądają odcięcia człowiekowi sieci.

    Ja osobiście nie chciałbym być klientem właśnie tego providera, który
    automatycznie odcina usługi klientom, co do których dostał anonimowy donos
    od jakiegoś automatu.

    [ciach]

    > I po co wszczynać wojnę, której wygrać się nie da?

    Bzdura. Patrz wyżej.

  • 26. Data: 2003-12-28 00:27:23
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Użytkownik "futszaK" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przedstawicielem tej wytwórni na terytorium Polski jest ZPAV.
    > A w ZPAV-ie raczej kłopotu ze złożeniem zawiadomienia
    > o przestępstwie nie będą mieli.

    A czy ZPAV ma kłopoty z językiem polskim?

  • 27. Data: 2003-12-28 00:37:30
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A to faktycznie może być prawda. Dla tego ja bym po prostu
    > nie odpowiadał, a nie drażnił rekina.

    Jakie drażnienie? Grzeczne zapytanie (po polsku) co napisali i w jakiej
    sprawie?

    Jak jedziesz do np. Francji i ktoś Ci tam zarysuje samochód, to drzesz się
    (po polsku) na jakiegoś przygodnego świadka, strasząc go paragrafami
    (polskimi), czy próbujesz grzecznie w zrozumiałej dla niego mowie dowiedzieć
    się, co widział?

  • 28. Data: 2003-12-28 11:50:23
    Od: b <f...@f...onet.pl>

    dla pełniejszego obrazu:
    http://www.chip.pl/arts/n/article_76945.html

  • 29. Data: 2003-12-28 15:19:33
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> wrote in message
    > Witam,
    > Mam pytanko z dziedziny piractwa i nie wiem jak sie ustosunkowac do tego
    co

    Dziekuje wszystkim za opinie oraz linki do artykulow na ten temat - napewno
    jakies wskazowki wykorzystam.
    Tymczasem ustosunkuje sie oficjalnie i "w rodzimym jezyku" do nadeslanego
    maila.

    Pozdrawiam.

  • 30. Data: 2003-12-28 17:25:39
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Ajgor w wiadomości <bsksb3$tsi$1@absinth.dialog.net.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > A jesli sie okaze, ze to nie zadna wytwornia napisala maila tylko jakis gnoj
    > sobie jaja robi? :)

    Pytanie przed czym lepiej się zabezpieczyć: przed gnojem czy przed
    komandem SEALS ;-)))

    --
    Olgierd
    "Gdy wróg zostaje sędzią, sędzia staje się wrogiem", Carl Schmitt