eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopowazna sprawa - p2p i interwencja z Paramount - co zrobic ? › Re: powazna sprawa - p2p i interwencja z Paramount - co zrobic ?
    From: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: powazna sprawa - p2p i interwencja z Paramount - co zrobic ?
    Date: Sun, 28 Dec 2003 01:25:14 +0100

    news:bsfun6$dfd$1@inews.gazeta.pl...

    > Moim zdaniem średnio. Tak to czytam i chciałbym zauważyć, że
    > kierujecie facetem prosto na minę. Tamci nie mieli obowiązku
    > w ogóle do niego pisać tylko mogli od razu złożyć doniesienie
    > o naruszenie praw autorskich. Z jakiś tam powodów postanowili
    > jednak próbować się dogadać po dobroci.

    Bzdura. Na moje oko dostał list od jakiegoś automatu i tyle.

    > Jak chłopak skorzysta z Waszych rad i zacznie z nimi wojnę,

    Jaką wojnę?

    > to w konsekwencji tamci się nieco zdenerwują.

    Mogą nawet dostać apopleksji - takie żądania są absolutnie bezprawne.

    Ostatnio nawet w USA tzw. wymiar sprawiedliwości nieco oprzytomniał:
    http://mp3.wp.pl/p/informacje/njus/221043.html

    > Dostanie po głowie w pierwszej kolejności oczywiście klient
    > pytającego (ten co ściągał), a następnie z rozpędu niejako
    > rykoszetem i nasz pytający, bo jak się klienci jego dowiedzą,
    > że wiedział i zamiast sprawę załagodzić po ludzku to sprowadził

    Załagodzić??? Żądają odcięcia człowiekowi sieci.

    Ja osobiście nie chciałbym być klientem właśnie tego providera, który
    automatycznie odcina usługi klientom, co do których dostał anonimowy donos
    od jakiegoś automatu.

    [ciach]

    > I po co wszczynać wojnę, której wygrać się nie da?

    Bzdura. Patrz wyżej.