  • 11. Data: 2003-12-26 01:09:11
    Temat: Re: powazna sprawa - p2p i interwencja z Paramount - co zrobic ?
    Od: futszaK <m...@r...pl>

    On Fri, 26 Dec 2003 00:00:25 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Moim zdaniem średnio. Tak to czytam i chciałbym zauważyć, że kierujecie
    >facetem prosto na minę. Tamci nie mieli obowiązku w ogóle do niego pisać
    >tylko mogli od razu złożyć doniesienie o naruszenie praw autorskich. Z
    >jakiś tam powodów postanowili jednak próbować się dogadać po dobroci. A że
    >to przestępstwo jest ścigane na ich wniosek, to nie można im tego
    >zabronić.

    tak tak tak i co jeszcze ???

    prowadzenie działań sądowych zwłaszcza na taką skale (międzynarodową)
    jest w tym wypadku wpakowaniem kasy w błoto i amerykańce dobrze o tym
    wiedzą

    >I po co wszczynać wojnę, której wygrać się nie da?

    bu cha cha

    futszaK
    598339018 601061867
    Prosimy o usunięcie śmietnika z dworca PKP SA w Grodzisku Wlkp., a także
    odpowiedzialnych za to pracowników.(C)MOs810 na pl.misc.kolej

  • 12. Data: 2003-12-26 02:39:00
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Robert Tomasik" <r...@g...pl> ihn
    news:bsfun6$dfd$1@inews.gazeta.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Jak chłopak skorzysta z Waszych rad i zacznie z nimi wojnę

    Que? Jaką wojnę? Od kiedy do @#$%^&* nędzy należy obowiązkowo znać
    język angielski? Jeżeli czegokolwiek konkretnego chcą od niego, to
    niech łaskawie napiszą po polsku.

    > Po za tym grozi mu przeszukanie w jego firmie w poszukiwaniu
    > dowodów świadczących o osobie ściągającego

    Que?

    Prawnikiem nie jestem, ale żeby cokolwiek u niego robić, to musi
    się do niego zgłosić nie tyle palant z USA, ale policja z III RP.
    No, chyba że ostatnio cos się zmieniło...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 13. Data: 2003-12-26 04:40:55
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "futszaK" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
    > On Thu, 25 Dec 2003 00:29:50 +0100, "news"
    > <color@{wytnijto}.gazeta.pl> wrote:
    >

    > wysyłając e-mail-a / list zwykły z żądaniami i już się wszystko

    chyba wysyłając e-list

    (...) jakiś amerykaniec napisał maila ???

    pisząc "maila" masz na myśli e-list oczywiście...

    (...)

    > podesłać mu takiego maila

    znowu nie polskie słowo

  • 14. Data: 2003-12-26 10:47:41
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618" z Warszawy
    <k...@W...interia.pl> napisał:
    > chyba wysyłając e-list
    > pisząc "maila" masz na myśli e-list oczywiście...
    > znowu nie polskie słowo

    Tak z ciekawości. Możesz podać źródło informacji? Bo ostatnie,
    jakie widziałem na ten temat, to uchwała ortograficzna nr 7
    Rady Języka Polskiego przyjęta 21 maja 2002r. mówiąca, że
    poprawna forma nazwy listu elektronicznego to e-mail,
    potocznie: mejl.
    Tu masz odnośnik: http://www.rjp.pl/?mod=uchwaly&id=7
    A gdzie są jakieś informacje odnośnie słowa e-list?

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 15. Data: 2003-12-26 11:32:52
    Od: futszaK <m...@r...pl>

    On Fri, 26 Dec 2003 02:39:00 +0000 (UTC), "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
    <m...@c...spamers.are.stupid> wrote:

    >Que? Jaką wojnę? Od kiedy do @#$%^&* nędzy należy obowiązkowo znać
    >język angielski? Jeżeli czegokolwiek konkretnego chcą od niego, to
    >niech łaskawie napiszą po polsku.

    pamiętaj że jak on nie odpisze to zostanie wszczęte śledztwo za
    kilkadziesiąt tysięcy dolarów żeby bo wielu latach moooooże uzyskać
    tytuł egzekucyjny wobec małolata który gorszem nie śmierdzi za
    ściąganie jakiegoś filmu

    wiesz, maila z pogróżkami to jest łatwo napisać bo to nic lub prawie
    nic nie kosztuje, zaś uruchamiać machine sądową to już coś kosztuje i
    nikomu się nie będzie chciało bo to nie jest ekonomiczne

    futszaK
    598339018 601061867
    Misja Grupy TP mówi o codziennym zdobywaniu klientów od nowa
    (C)Marek Józefiak w wywiadzie dla iTePe

  • 16. Data: 2003-12-26 11:46:12
    Od: szpakuu <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > jakiś tam powodów postanowili jednak próbować się dogadać po dobroci. A że
    > to przestępstwo jest ścigane na ich wniosek, to nie można im tego

    A może odpisać że na podstawie ich e-maila przeprowadzono postępowanie i
    sprawdzono użytkownika o podanym IP. U użytkownika na komputerze nie
    stwierdzono pliku o podanych parametrach. Koszty postępowania wyniosły ...
    i prosimy o ich refinansowanie lub niezawracanie nam
    bzdurnymi/bezpodstawnymi oskarżeniami głowy w przyszłości.

    --
    s...@p...onet.pl

  • 17. Data: 2003-12-26 12:01:13
    Od: "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów,
    mam na imię Zbyszek.
    Czytam grupę z wielkim zainteresowaniem od kilku tygodni i dziś
    postanowiłem zabrać głoś w dyskusji.
    Może wiadomość znajdująca się pod adresem http://news.di.com.pl/?lp=5297
    będzie pompcna dla autora głównego wątku.

    pozdrawiam i składam przy okazji najlepsze życzenia świateczne i
    noworoczne

    Zbyszek G.
    Częstochowa

  • 18. Data: 2003-12-26 13:02:05
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "szpakuu" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Robert Tomasik wrote:
    [ciach]
> [...]
    > i prosimy o ich refinansowanie lub niezawracanie nam
    > bzdurnymi/bezpodstawnymi oskarżeniami głowy w przyszłości.

    Poza tym z charakterystyki dzałania edonkeya wynika, że żeby udostepniać
    cokolwiek wcale nie trzeba mieć całego pliku - wystarczy segment (CHUNK) o
    wielkosci 9,28 MB. Filmy jeszcze można podejrzeć, ale co zrobić z takim
    segmentem obrazu płyty?

    Poza tym wydaje mi się, ze te maile wysyłane są automatycznie, na zasadzi
    może ktoś się przestraszy. A przy okazji można im odpowiedzieć, że jak dotąd
    w Polsce amerykańskie przepisy nie obowiązują, i jezeli chca wysuwać
    roszczenia to winni się oprzeć na przepisach polskich.

  • 19. Data: 2003-12-26 18:20:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "futszaK" <m...@r...pl> napisał w wiadomości

    Przedstawicielem tej wytwórni na terytorium Polski jest ZPAV. A w ZPAV-ie
    raczej kłopotu ze złożeniem zawiadomienia o przestępstwie nie będą mieli.

  • 20. Data: 2003-12-26 18:21:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:bshbit$3v$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > cokolwiek wcale nie trzeba mieć całego pliku - wystarczy segment (CHUNK)
    > wielkosci 9,28 MB. Filmy jeszcze można podejrzeć, ale co zrobić z takim

    Ale to nie ma nic do rzeczy.

> [...]
    > w Polsce amerykańskie przepisy nie obowiązują, i jezeli chca wysuwać
    > roszczenia to winni się oprzeć na przepisach polskich.

    A to faktycznie może być prawda. Dla tego ja bym po prostu nie odpowiadał,
    a nie drażnił rekina.