eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoposerwisowy test › poserwisowy test
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz G." <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: poserwisowy test
    Date: Tue, 26 Feb 2002 12:22:43 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 10
    Message-ID: <a5g7bu$f2j$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa37.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1014735039 15443 213.76.16.37 (26 Feb 2002 14:50:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Feb 2002 14:50:39 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:85281
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam monitor na gwarancji, ktory chce zawiezc do punktu sprzedazy (jest to
    hurtownia komputerowa) z powodu wad (geomatria, kolory).
    Czy przy odbiorze monitora beda mial prawo do sprawdzenia czy jest on
    calkowicie pozbawiony w/w wad (podlaczyc do komputera i zobaczyc)? Dodam,
    ze hurtownia ta znajduje seie w sporej odleglosci od mojego miejsca
    zamieszkania, a pojade tam specjalnie w tej sprawie.
    _____________________
    Grzegorz G.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1