  • 31. Data: 2014-05-29 15:40:39
    Temat: Re: porno - karanie za ogladanie
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:lm53kp$tgt$1@node1.news.atman.pl...
    > On 28.05.2014 15:10, xantiros wrote:
    >
    > Ustawodawcy poszli po xuj-bandzie. Trudno jes zlapac pradziwego pedofila,
    > to zajmiemy sie lapaniem kazdego potencjalnego pedofila.
    >
    > Od tej pory kazdy kto spojrzy na zdjecie rozebranej 17,5 latki to pedofil
    > do ukarania.

    Przeczytajcie może najpierw co to jest ta pedofilia.

  • 32. Data: 2014-05-29 16:04:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 29 May 2014 10:45:26 +0200 osobnik zwany xantiros
    napisał:

    > Ale to chyba wiesz ze w przypadku małolatów erotyka/porno podlega prawu
    > karnemu, i tu nie potrzebujesz definicji co czym jest.

    owszem potrzeba, a zwłaszcza tu potrzeba

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2014-05-30 00:47:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Powtarzam pytanie - jak rozpoznam, czy to co widze to 19-latka czy moze
    > jednak 17-latka, za patrzenie na ktora staje sie w literze prawa
    > pedofilem.

    Zanim pociągniemy dyskusję proponuję Ci zapoznać sie z definicą pedofilii
    (pociąg do dzieci) i zakazem ustawowym (fotki osób w wieku do 15 lat).

  • 34. Data: 2014-05-30 00:48:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > jak mam zdjecie w necie zapytac?
    >
    > pomijajac, ze obecnie moze to byc laska 30+ :>

    Ustawa odwołuje się do wieku w chwili fotografowania.

  • 35. Data: 2014-05-30 08:43:39
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu czwartek, 29 maja 2014 13:20:35 UTC+2 użytkownik Malpy i Delfiny napisał:
    > On 29.05.2014 11:29, n...@t...net.pl wrote:
    >

    > Powolaja sie na IP :>

    Ale IP to nie ta osoba, która ogląda, bo może oglądać
    syn sprzątaczki pod nieobecność państwa, które ją wynajęło,
    a państwo może nie mieć alibi na ten czas bo się błąkali
    po lesie.

    Andrzej.

  • 36. Data: 2014-05-30 09:36:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.05.2014 00:48, Robert Tomasik pisze:

    > Ustawa odwołuje się do wieku w chwili fotografowania.

    Który określisz jak...?

    Swoją drogą był taki kuriozalny przypadek, że jakaś kobieta/dziewczynka
    miała praktycznie zatrzymany wiek - z wyglądu i mentalnie miała około
    roku. Zmarła w wieku 20 lat.

    Hipotetyczna sytuacja: "sceny" z jej udziałem po jej 18 urodzinach...
    Ściśle wg przepisów jej zdjęcia byłby w 100% legalne.

  • 37. Data: 2014-05-30 10:25:12
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-29 13:48, Bartolomeo wrote:

    > A może jednak zapytaj ją o dowód? :P

    Potrafisz rozmawiać ze zdjęciem? Interesujące ...

    Piotrek

  • 38. Data: 2014-05-30 16:27:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:lm9cdv$9n9$1@node1.news.atman.pl...

    > Który określisz jak...?

    I tu zaczynają sięwłaśnie schody.

    > Hipotetyczna sytuacja: "sceny" z jej udziałem po jej 18 urodzinach...
    > Ściśle wg przepisów jej zdjęcia byłby w 100% legalne.

    Ten przepis jest pełen takich dziwnych problemów.

  • 39. Data: 2014-06-01 00:25:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Malpy i Delfiny wrote:

    > A jak sprawdzam przepisy BHP.... o moj boze!
    >
    > Ilez zla mozna wyrzadzic innym majac taka wiedze!

    a jak już nie daj boże szukasz kodesu karnego to mogiła...

    nei wspominając o zamyśle studiowania prawa

  • 40. Data: 2014-06-01 00:43:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.05.2014 16:27, Robert Tomasik pisze:

    > I tu zaczynają sięwłaśnie schody.

    > Ten przepis jest pełen takich dziwnych problemów.

    Dlatego wg mnie karanie powinno być tylko krzywdzenie ludzi w tym zakresie.

    Same zdjęcia czy wręcz rysunki (choćby fotorealistyczne) nikogo nie
    krzywdzą.

    Poparłbym obowiązek ujawnienia źródła zdjęć (żeby ewentualnie krok po
    kroku dotrzeć do źródła i sprawdzić, czy postacie na zdjęciu nie zostały
    skrzywdzone), ale karanie za posiadanie zdjęć uważam za logiczny absurd.