  • 21. Data: 2014-05-29 10:22:35
    Temat: Re: porno - karanie za ogladanie
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-29 10:05, Malpy i Delfiny pisze:

    > http://foto.recenzja.pl/Forum-album_cat-cat_id-5.htm
    >
    > rozpoznasz wszystkie ponizej 18? :)

    ale nie doszukuj się wszędzie pedofilii, zdjęcie pedofilskie bez
    problemu rozpoznasz zwłaszcza porno.

  • 22. Data: 2014-05-29 10:34:18
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 29.05.2014 10:22, xantiros wrote:

    > ale nie doszukuj się wszędzie pedofilii, zdjęcie pedofilskie bez
    > problemu rozpoznasz zwłaszcza porno.

    a teraz podaj definicje zdjecia porno pedofilskiego :>
    w ktorym miejscu erotyka zmini sie w pornografie?

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 23. Data: 2014-05-29 10:45:26
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-29 10:34, Malpy i Delfiny pisze:

    > a teraz podaj definicje zdjecia porno pedofilskiego :>
    > w ktorym miejscu erotyka zmini sie w pornografie?

    Ale to chyba wiesz ze w przypadku małolatów erotyka/porno podlega
    prawu karnemu, i tu nie potrzebujesz definicji co czym jest.

  • 24. Data: 2014-05-29 11:29:09
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu wtorek, 27 maja 2014 16:30:19 UTC+2 użytkownik Malpy i Delfiny napisał:
    > Nooo to pieknie mamy
    >

    > Kara za ogladanie zdjec a nie za rozpowszechnianie tresci
    >
    > pornograficznych z udzialem ponizej 18 lat (teraz).
    >

    > Czyli wystaeczy komus wyslac maila z zalacznikami porno
    >
    > i juz go moga odpowiednie sluzby ukarac w PL.

    Zastanawia mnie tylko skąd będą wiedzieli,
    że to ta osoba oglądała te porno a nie np. pies lub kot.

    Wolę aby jednak koncentrowali się na wychowywaniu zdrowego
    społeczeństwa a nie tylko - kara, kara, kara, więzienie...

    Andrzej.

  • 25. Data: 2014-05-29 13:19:48
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 29.05.2014 10:45, xantiros wrote:

    > Ale to chyba wiesz ze w przypadku małolatów erotyka/porno podlega
    > prawu karnemu, i tu nie potrzebujesz definicji co czym jest.

    Powtarzam pytanie - jak rozpoznam, czy to co widze to 19-latka czy moze
    jednak 17-latka, za patrzenie na ktora staje sie w literze prawa pedofilem.

  • 26. Data: 2014-05-29 13:20:35
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 29.05.2014 11:29, n...@t...net.pl wrote:

    > Zastanawia mnie tylko skąd będą wiedzieli,
    > że to ta osoba oglądała te porno a nie np. pies lub kot.

    Powolaja sie na IP :>

    > Wolę aby jednak koncentrowali się na wychowywaniu zdrowego
    > społeczeństwa a nie tylko - kara, kara, kara, więzienie...

    Marzenia.

  • 27. Data: 2014-05-29 13:48:52
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-29 13:19, Malpy i Delfiny pisze:

    > Powtarzam pytanie - jak rozpoznam, czy to co widze to 19-latka czy moze
    > jednak 17-latka, za patrzenie na ktora staje sie w literze prawa pedofilem.

    A może jednak zapytaj ją o dowód? :P

  • 28. Data: 2014-05-29 13:54:36
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 29.05.2014 13:48, Bartolomeo wrote:

    > A może jednak zapytaj ją o dowód? :P

    jak mam zdjecie w necie zapytac?

    pomijajac, ze obecnie moze to byc laska 30+ :>

  • 29. Data: 2014-05-29 15:31:47
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-29 13:54, Malpy i Delfiny pisze:

    > jak mam zdjecie w necie zapytac?

    A to już twój problem, nie ustawodawcy, :D

  • 30. Data: 2014-05-29 15:35:01
    Od: xantiros <_...@y...com>

    > Powtarzam pytanie - jak rozpoznam, czy to co widze to 19-latka czy moze
    > jednak 17-latka, za patrzenie na ktora staje sie w literze prawa pedofilem.

    Na siłę szukasz problemu, przestępstwo pedofilii w Polsce występuje
    jeśli ktoś ma mniej niż 15. Także na gołą fotkę 17 latki możesz spoko
    patrzeć.

    I argumenty prawne:

    "Zgodnie z art. 200 Kodeksu karnego kto obcuje płciowo z małoletnim
    poniżej lat 15 lub dopuszcza się wobec takiej osoby innej czynności
    seksualnej lub doprowadza ją do poddania się takim czynnościom albo do
    ich wykonania, podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12. Tej
    samej karze podlega, kto w celu zaspokojenia seksualnego prezentuje
    małoletniemu poniżej lat 15 wykonanie czynności seksualnej."

    "Uwodzenie dzieci tzw. grooming
    W Kodeksie karnym pojawia się zupełnie nowy rodzaj przestępstwa w art.
    200a KK tzw. grooming, czyli uwodzenie przez Internet. Chodzi o osoby,
    które za pośrednictwem systemu teleinformatycznego lub sieci
    telekomunikacyjnej nawiązują kontakt z małoletnim poniżej 15 roku życia
    zmierzając za pomocą wprowadzenia w błąd, wykorzystania jego błędu lub
    niezdolności do pojmowania sytuacji lub groźby bezprawnej do spotkania z
    nim. Przestępstwo to podlega karze do 3 lat pozbawienia wolności."