  • Data: 2005-03-17 11:19:59
    Temat: pomowienie?
    Od: "MICHALKCB" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Przyszla dzis do mnie policja, tak pogadac i mama ich wpuscila do domu.
    Potem okazalo sie ze ktos na mnie doniosl ze ja sprzedaje pirackie
    oprogramowanie itp... Nigdy w zyciu nie sprzedalem zadnego pirata i nie chca
    mi tez powiedziec kto na mnie doniosl. Sama policja robi co musi ale to ze
    ktos na mnie doniosl i pomawia mnie o cos czego nie zrobilem naprawde bardzo
    mnie wk....a (inaczej tego ujac sie nie da).

    Chce sie dowiedziec kto to zrobil. Na jakiej podstawie prawnej moge uzyskac
    taka informacje?

    No i kolejna sprawa skoro twierdza ze ja takie rzeczy robie to moga przyjsc
    do mnie z nakazem i mi zarekfirowac caly sprzet komputerowy...

    A czy moga mi zabrac komputer jesli zamiast twierdzic ze handluje
    nielegalnym oprogramowaniem beda twierdzic ze posiadam nielegalne
    oprogramowanie?

    prosze o jaknajszybsza odpowiedz

    ---
    michalkcb