  • Data: 2003-09-24 22:44:52
    Temat: pomocy! darowizna za dozywocie. nie placi. co robic?
    Od: "Ewelina" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drodzy grupowicze,

    Mam taki problem,

    darowałam znajomej mój dom, wraz z dzialka.

    W zamian za to znajoma miala mnie utrzymywac mnie w moim domu (teraz jej)
    oraz moje psy (mam hodowle).

    Niestety nieplaci mi ani grosza, a ja już nic nie posiadam i jestem bez
    pieniedzy. ten dom był wszystkim czym posiadalam.

    Proszę wiec was o pomoc i rade:

    jaki pozew wnieść do sądu aby cofnąć darowiznę? Na jakiej podstawie prawnej?

    Gdzie mogę znaleść jakiś wzór

    Czyt można darowizne uniewaznic?

    Z gory goraco dziekuje wam za pomocne uwagi i rady.

    Ewelina