  • 201. Data: 2024-05-31 12:24:55
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 11:39, Kviat pisze:

    >> Jest, w Internecie, Shrek, kradzież,
    >> i co najważniejsze, już na zawsze.
    >
    > Albo krócej niż myślisz :)
    >
    > https://www.pewresearch.org/data-labs/2024/05/17/whe
    n-online-content-disappears/

    Z ciekawości sprawdziłem swoją stronę "studencką". Nie pamiętam ani
    loginu ani hasła ani nawet gdzie jest hostowana ale istnieje:)

    Należy też pamiętać o pamiętać też o efekcie streisand;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 202. Data: 2024-05-31 15:34:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 22:15, Kviat pisze:

    > Czasem mam wrażenie, że udajesz upośledzonego.
    > Ale zdecydowanie częściej nie mam takiego wrażenia.
    To już jakaś dostrzegalna poprawa u Ciebie zachodzi.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 203. Data: 2024-05-31 15:40:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Tzn., czy dobrze rozumiem, kiedyś formalne zgłoszenie kradzieży
    > powodowało rozwiązanie umowy z operatorem, tj. operator ją rozwiązywał?
    Tak. Telefony były relatywnie drogie. Podpisywałeś z operatorem umowę na
    wysoki abonament na przykładowo 2 lata i w cenie tego abonamentu
    dostawałeś "za darmo" telefon, żebyś miał jak z tej usługi korzystać.
    Jak Ci go ukradli, to nie miałeś jak korzystać. Szedłeś z zaświadczeniem
    do operatora i rozwiązywano umowy.

    W praktyce, to działało tak, że oszust zawierał umowę i oddawał telefon
    w lombardzie albo sprzedawał.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 204. Data: 2024-05-31 16:03:15
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > To już jakaś dostrzegalna poprawa u Ciebie zachodzi.

    Niestety, u ciebie nie zachodzi.
    Nie mam wrażenia, że udajesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 205. Data: 2024-05-31 17:52:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W praktyce, to działało tak, że oszust zawierał umowę i oddawał telefon
    > w lombardzie albo sprzedawał.

    To chyba dobrze że was zawiadamiali jak doszło do oszustwa?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 206. Data: 2024-05-31 20:29:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 17:52, Shrek pisze:
    > To chyba dobrze że was zawiadamiali jak doszło do oszustwa?

    Nie zrozumiałeś, ale nie chce mi się Ci tłumaczyć. Wyczerpałeś limit
    darmowych porad z mojej strony w tym tygodniu, :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 207. Data: 2024-05-31 20:50:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie zrozumiałeś, ale nie chce mi się Ci tłumaczyć. Wyczerpałeś limit
    > darmowych porad z mojej strony w tym tygodniu, :-)

    Zrozumiałem - mialeś zgryza że policja musi się zajmować oszustwami.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 208. Data: 2024-06-01 01:39:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli szrek jest zamieszany:P

    Jest.

    --
    Marcin

  • 209. Data: 2024-06-01 01:43:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-31, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > Albo krócej niż myślisz :)
    >
    > https://www.pewresearch.org/data-labs/2024/05/17/whe
    n-online-content-disappears/

    MZ trudno wyrokować. W 2013 było chyba dużo mniej przeróżnych
    "archiwizatorów stron". Obecnie jest tez nieporównywalnie większa
    redundacja publikowanych informacji, raz sama publikacyjna (wielu
    "wydawców"), dwa, poprzez jej powielanie na platformach społecznych.

    --
    Marcin

  • 210. Data: 2024-06-01 01:46:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-31, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > do operatora i rozwiązywano umowy.
    >
    > W praktyce, to działało tak, że oszust zawierał umowę i oddawał telefon

    Po IMEI sami operatorzy niepróbowali tego ścigac/monitorować?

    --
    Marcin