  • 191. Data: 2024-05-31 01:10:10
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Tu coś jest: Message-ID: <v3andk$quj$4$Shrek@news.chmurka.net>

    --
    Marcin

  • 192. Data: 2024-05-31 01:53:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > To podobne działanie, jak zmiana polityki operatorów telefonicznych, że
    > w wypadku kradzieży telefonu rozwiązywało się terminową umowę
    > spowodowało, ze przestano kraść telefony komórkowe - a przynajmniej
    > spadło to o 99%.

    Tzn., czy dobrze rozumiem, kiedyś formalne zgłoszenie kradzieży
    powodowało rozwiązanie umowy z operatorem, tj. operator ją rozwiązywał?

    --
    Marcin

  • 193. Data: 2024-05-31 07:45:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tu coś jest: Message-ID: <v3andk$quj$4$Shrek@news.chmurka.net>

    Co tam jest napiane i jak się w thunderbirdzie wyszukuje po Message-ID? ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 194. Data: 2024-05-31 07:48:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale mozna sprawdzić bez formalnego zgłoszenia.

    Nie można, bo oficjalnie nie ma ludzi i dlatego czekasz:P Jakby to
    wyglądało że nie ma ludzi żeby przyjąć zgłoszenie oficjalnie ale
    nieoficjalnie już są:P

    Żebyś się nie zdziwił:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 195. Data: 2024-05-31 08:32:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 07:45, Shrek pisze:

    > Co tam jest napiane i jak się w thunderbirdzie wyszukuje po Message-ID? ;)

    http://news.chmurka.net/mid.php

    Robert

  • 196. Data: 2024-05-31 08:39:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > http://news.chmurka.net/mid.php

    Dzięki:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 197. Data: 2024-05-31 08:40:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tu coś jest: Message-ID: <v3andk$quj$4$Shrek@news.chmurka.net>

    ;)

    Ale to było już po tym jak robert twierdził że w internecie jest
    napisane że szrek kradnie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 198. Data: 2024-05-31 08:55:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > ;)
    >
    > Ale to było już po tym jak robert twierdził że w internecie jest
    > napisane że szrek kradnie:P

    Słuchaj, jak wrzucisz w googla Shrek theft to wyskocz pierdylion linków
    do artykułów o 90kg figurze Shreka, którą ktoś zajumał z jakiegos parku
    w USA i że generalnie była z tym w zeszłym roku spora afera. Co chcę
    powiedz, że nie ważne, czy ukradł, czy ukradli, a tym bardziej kto co
    wczesniej a co później powiedział. Jest, w Internecie, Shrek, kradzież,
    i co najważniejsze, już na zawsze.

    --
    Marcin

  • 199. Data: 2024-05-31 09:11:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > powiedz, że nie ważne, czy ukradł, czy ukradli, a tym bardziej kto co
    > wczesniej a co później powiedział. Jest, w Internecie, Shrek, kradzież,

    Czyli szrek jest zamieszany:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!