  • 101. Data: 2014-03-21 23:51:19
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgi3il$qqm$4@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Ty jesteś obłąkańcem i palantem.
    > Zawołaj też ciotkę, pogłaska cię po główce to może trochę się uspokoisz.

    Aha.
    Drogi Radoslawie.
    Z tego co widze, to na zadnej z grup nie masz nic ciekawego do
    powiedzenia.
    Nie potrafisz ani napisac nic sensownego, ani nawet pisac zgodnie z
    zasadami usenetu.
    Oprocz tego ze jestes milosnikiem mkarwana i podobnym do niego
    antysemita, jestes po prostu nudny i namolny.
    Na razie nie chce mi sie z toba gadac.
    A teraz, przepraszam pozostlych, spierdalaj.
    --
    TA

  • 102. Data: 2014-03-22 03:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Sąd dopuści tylko taki materiał gdzie sprawca zostanie rozpoznany
    > po twarzy i to bez wątpliwości. Rozpoznawanie po sylwetce, ruchach
    > czy ubraniu możesz sobie wsadzić tam gdzie wiesz.

    Sąd dopuści taki dowód jaki bedzie uwazał.
    Jeżeli bedzie miał potwierdzenie od goprowców ze wypadek był w tkaim i
    takim miejscu i oni zeznają, ze dany fragment pokazuje własnie ten wypadek,
    dalej bedzie widac akcje ratunkowa itd to nie widze przeszków dlaczego
    miałby nie uwzglednic.

    Nie bedzie to pierwszy raz kiedy bedzie sie dochodziło prawdy po
    monitoringu w ktorym widac co sie dzieje ale nie dokładnie widac rysy
    twarzy osoby. W szczególnosci, kiedy ta osoba została "złapana" na goracym
    uczynku, wiec rozpoznanie z monitoringu jej tozsamosci nie jest konieczne.
    Chodzi tylko o okolicznosci, nie o personalia.

  • 103. Data: 2014-03-22 13:10:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-22 03:00, Użytkownik Budzik napisał:

> [...]
    > uczynku, wiec rozpoznanie z monitoringu jej tozsamosci nie jest konieczne.
    > Chodzi tylko o okolicznosci, nie o personalia.

    To jeszcze napisz jak i na podstawie czego sąd zdecyduje że to
    Kowalski najechał na Wiśniewskiego a nie odwrotnie ?

    Pozdrawiam

  • 104. Data: 2014-03-22 13:13:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-21 23:45, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > Wykazujesz ze jestes trollem.
    > Moze na poczatek naucz sie ciac cytaty, memzerze.

    Potrafię ciąć i robię to jeśli zachodzi taka potrzeba.
    Jak rozumiem merytorycznie już nie masz nic do dodania ?
    To może jednak popisz się i tutaj zarzucając mi antysemityzm
    głupi mitomanie.

    Pozdrawiam

  • 105. Data: 2014-03-22 13:19:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-21 23:51, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > Aha.
    > Drogi Radoslawie.
    > Z tego co widze, to na zadnej z grup nie masz nic ciekawego do
    > powiedzenia.

    Mam, ale ciebie głabie interesują tylko nagonki na osoby
    których nie lubisz.

    > Nie potrafisz ani napisac nic sensownego, ani nawet pisac zgodnie z
    > zasadami usenetu.

    Bo zobacz jak o tobie napisał ktoś inny:
    "Po co tego trolla o pretensjonalnym pseudo łacińskim nicku zaszczycasz
    odpowiedzią,- przecież on tu nigdy nawet jednego merytorycznego postu
    nie nadesłał!
    Chociaż... jest jednak pewien pożytek z jego tu "działalności", -
    skutecznie bowiem obala on swymi postami wmawiany namolnie mit, ze
    jakoby Żydzi byli ponadprzeciętnie inteligentni..
    Tu bowiem nawet do niskiej przeciętnej daaaleko! "

    > Oprocz tego ze jestes milosnikiem mkarwana i podobnym do niego
    > antysemita, jestes po prostu nudny i namolny.

    Nie jestem miłośnikiem mkarawana, jestem przeciwnikiem bucowanych
    chamów usprawiedliwiających swoje zachowanie czyjąś wydumaną postawą
    antysemicką.

    > Na razie nie chce mi sie z toba gadac.

    To przestań zaśmiecać p.s.historia i obrażać tam piszących.

    > A teraz, przepraszam pozostlych, spierdalaj.

    Sam spierdalaj, najlepiej na drzewo do małp, wszak prezentujesz
    ich poziom moralny i intelektualny.

    Pozdrawiam

  • 106. Data: 2014-03-22 15:11:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To jeszcze napisz jak i na podstawie czego sąd zdecyduje że to
    > Kowalski najechał na Wiśniewskiego a nie odwrotnie ?

    Gdyby tylko takie były dylematy. A jak już ustalisz, że to Kowalski
    najechał, to z czego wywieść, ze ponosi on winę za kolizję? Bo jak
    Wiśniewski bedzie stał na środku nartostrady - przykładowo - to moim
    zdaniem on będzie ponosił odpowiedzialność za kolizję.

  • 108. Data: 2014-03-22 18:46:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Wiśniewski bedzie stał na środku nartostrady - przykładowo - to moim
    > zdaniem on będzie ponosił odpowiedzialność za kolizję.

    Bo?
    A jak bedzie jechał 3 na godzinę to już stoi czy nie?
    Zasady są jasne - trzeba jechac tak, zeby móc wyhamować lub ominać
    przeszkodę.
    Przeciezn a stoku wiele osób jedzie tak jakby stała...

  • 107. Data: 2014-03-22 18:46:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To jeszcze napisz jak i na podstawie czego sąd zdecyduje że to
    > Kowalski najechał na Wiśniewskiego a nie odwrotnie ?

    Z toru jazdy i predkosci. To nie mandat za przekroczenie predkosci. Nie
    potrzeba homologacji urządzeń i wyniku z dokładnościa do 3 km/h.
    Ocenia się kto jak jechał, reguły pierwszeństwa na stoku sa jasne (chociaż
    nie wiem czy gdzies spisane jakos bardziej oficjalnie). Wiele nie potrzeba.

  • 109. Data: 2014-03-22 22:35:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    > nie wiem czy gdzies spisane jakos bardziej oficjalnie). Wiele nie potrzeba.

    Ale zeby to wszystko ocenic, wypadaloby zapoznac sie zapisem monitoringu.
    Nie wierze w zeznania swiadkow. No chyba, ze podczas zawodow, kiedy iles
    tam osob wpatruje sie w przejazd jednego zawodnika.
    Jesli ktos twierdzi inaczej jest przyglupim upartym teoretykiem bez
    wyobrazni i bez znajomosci realiow.
    Jak sad nie ma pojecia o realiach, powoluje bieglych, ktorzy sie znaja.
    No chyba ze sad nazywa sie RadoslawF. I dlatego jest przyglupi.
    CBDU
    --
    TA

  • 110. Data: 2014-03-23 11:17:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-22 18:46, Użytkownik Budzik napisał:

> [...]
    > przeszkodę.
    > Przeciezn a stoku wiele osób jedzie tak jakby stała...

    Niezależnie od tego czy winny był stojący czy najeżdżający na
    niego jak będą kłamać to nie da się udowodnić który co robił.
    A tego jak na razie nie chcecie zauważyć.