  • 21. Data: 2011-10-07 13:53:39
    Temat: Re: pogryzienie na terenie zamknietej posesji
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/7/2011 3:10 AM, Michal wrote:

> [...]
    > zasinienia/krwiaki, jednak brak krwi czy ciec skory. od dloni po
    > lokiec sina reka. Kobieta przyjechala jako przedstawiciel firmy z
    > oferta.
    >
    > Brama jednak faktycznie w momecie zdarzenia byla otwarya (jedna czesc,
    > dwuczesciowej bramy wjazdowej) mimo to na drugiej ogromna tablica
    > UWAGA LUZNO BIEGAJACE PSY widaczna z samochodow (w sytuacji kiedy np
    > przyjezdza towar na budowe, bo zdazaly sie sytuacje kiedy kierowca sam
    > otwieral brale i wjezdzal nie orientujac sie czy jakis psiak nie biega
    > po podworzu, w takich sytuacjach jednak zawsze bylem na miejscu i

    no sorry, ale jak psy sie tak zachowują, i nie są tresowane to nie mogą
    być luźno biegające.
    jesteś raczej na przegranej pozycji.

  • 22. Data: 2011-10-07 13:56:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/7/2011 6:25 AM, Henry(k) wrote:
    > Złapanie i czekanie to naturalne zachowanie psa

    chyba zdechłego.

  • 23. Data: 2011-10-07 15:17:30
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 07 Oct 2011 08:56:13 -0500, witek napisał(a):

    > chyba zdechłego.

    Właśnie przed chwilą wyciągnął mnie na spacer - sam szedł więc chyba jednak
    żywy. I tak właśnie się zachowuje jak się gryzie z psami moich rodziców -
    łapie i nie puszcza dopóki nie musi.
    Nie wiem jak z ludźmi, bo tylko raz chciał ugryźć jakąś kobietę na
    spacerze.

    Henry

  • 24. Data: 2011-10-07 15:19:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/7/2011 10:17 AM, Henry(k) wrote:

> [...]
    > łapie i nie puszcza dopóki nie musi.
    > Nie wiem jak z ludźmi, bo tylko raz chciał ugryźć jakąś kobietę na

    to bylo napisac ze twojego psa, a nie psa.
    Bo to nie jest naturalne zachowanie typowe dla tego gatunku.
    po za tym bawil sie ze swoim gatunkiem a nie gryzl inny gatunek.

    sporo "zaokrągliłeś".

  • 25. Data: 2011-10-07 15:22:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > no sorry, ale jak psy sie tak zachowują, i nie są tresowane to nie mogą być
    > luźno biegające.
    > jesteś raczej na przegranej pozycji.

    Niby czemu? W przyszłym roku za trzymanie psa na łańcuchu będzie można beknąć.

  • 26. Data: 2011-10-07 16:43:37
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-06 14:36:49 +0000, Michal <m...@g...com> said:

    > Witam serdecznie,
    >
    > W dniu wczorajszym na teren budowy (budowa oznaczona tablica
    > informacyjna, info o zakazie wstepu + informacja o luzno biegajacych
    > psach) wtargnela starsza pani.

    OK

    > Po wyjsciu z samochodu zaatakowal ja
    > pies

    Pies ma prawo jazdy?

    > na skutek
    > krzyku od razu wybieglem z terenu budowy

    Wybiegłeś z terenu, czyli nie było cię tam, gdzie była ta kobieta i pies.

    > Uspokoilem psa krzykiem

    Tak, jasne - psy zawsze się relaksują w ten sposób.

    > W dniu dzisiejszym otrzymalem telefon, iz mam sie zglosic do
    > weterynarza w celu oddania psa na obserwacje.

    Telefonem, to pan może wie pan co.

    > Zbulwersowany jestem faktem, ze w takiej sytuacji (wtargniecia na
    > teren posesji) pies staje sie winny

    To ta pani biegała po terenie budowy, a pies tam wtargnął?

    > z gory dzieki za informacje

    1. gratis - najmij prawnika, by zeznawał za ciebie lub cię do tego przygotował.
    Bo sobie krzywdę zrobisz...

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2011-10-07 16:51:57
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-07 17:19, witek pisze:
    > to bylo napisac ze twojego psa, a nie psa.
    > Bo to nie jest naturalne zachowanie typowe dla tego gatunku.
    > po za tym bawil sie ze swoim gatunkiem a nie gryzl inny gatunek.
    >
    > sporo "zaokrągliłeś".

    Dokładnie tak. To nie atak tylko zabawa. W zabawie, która dla ludzi może
    wyglądać brutalnie, psy zwykle nie robią sobie krzywdy, tylko
    demonstrują "kto tu rządzi(ć chce)".

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 28. Data: 2011-10-07 18:21:28
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 07 Oct 2011 10:19:33 -0500, witek napisał(a):

    > to bylo napisac ze twojego psa, a nie psa.
    > Bo to nie jest naturalne zachowanie typowe dla tego gatunku.
    > po za tym bawil sie ze swoim gatunkiem a nie gryzl inny gatunek.

    Wychowałem się na wsi, średnio mieliśmy zawsze po dwa psy (kilka, bo psy na
    wsiach nie są długowieczne). Do szkoły chodziłem ponad 1km (czasami 3km) -
    i parę psów po drodze było (czasami musiałem chodzić z kijem i chować go w
    krzakach na powrót - wtedy nikt nie karał za psy biegające poza ogrodzeniem
    tak jak teraz). I wprawdzie z zamiłowania jestem kociarzem, ale swoje o
    psach wiem.
    Zabawa... tja...

    Henry

  • 29. Data: 2011-10-08 06:46:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > Żaden pies biegający luzem nie powinien gryźć nawet po "wtargnięciu" na
    > posesję - pies albo jest źle wyszkolony albo agresywny i nadaje się do
    > uśpienia.

    Przecież one mają to w naturze

  • 30. Data: 2011-10-08 07:38:19
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > no sorry, ale jak psy sie tak zachowują, i nie są tresowane to nie mogą
    > być luźno biegające.
    > jesteś raczej na przegranej pozycji.

    Nie no, bez przesady, przecież one nie biegają po okolicy i nawet do płota
    podejść nie mogą. Może wreszcie pora zacząć się liczyc z tym, że na cudze
    oznakowane podwórko włazi się na własne ryzyko?
    J.