  • Data: 2008-06-26 10:49:43
    Temat: podzial majatku
    Od: "Wojtek" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam serdecznie
    jestesmy 15 lat po rozwodzie,ale nie bylo dotad sprawy o podzial majatku
    (pozostawionego w Polsce i tylko w Polsce).Byla zona mieszka w Polsce, ja od
    19 lat w niemczech

    Jak jest z rzeczami ruchomymi?Wszystko wziela moja ex, ja wzialem grunt
    rolny, ktory teraz ma duza wartosc, a rzeczy z naszego majaku w domu nie
    maja zadnej.Jak sad do tego sie ustosunkowuje?Czy bede musial jej oddac
    polewe gruntu?Tylko ja jestem wpisany do aktu notarialnego, bo gdy kupowalem
    mieszkalismy osobno(ja za granica).Wlasciwie bylismy w separacji, tylko ze
    wtedy takiej instytucji nie bylo.

    uprzejmie prosze o odpowiedz.
    wojtek